כיסתה את המינוס: הפועל פ"ת עם נקודה לאחר 1:1 מול רמלה

מסאי דגו
מסאי דגו | אריאל שלום

הקבוצה של מסאי דגו, שהחלה את העונה עם מינוס 11 נקודות, סגרה את הפער בזכות שער שוויון של איתי לוי (78) דקה לאחר שנכנס. אלמוג אילון כבש ראשון לאורחת (55), קובי מור הורחק בדקה ה-17

(גודל טקסט)
פחות מ-24 שעות לפני תחילת המחזור התשיעי בליגה הלאומית אירחה היום (חמישי) הפועל פתח תקווה את בית"ר תל אביב/רמלה למשחק השלמה מהמחזור הקודם, בו לא שיחקה רמלה בשל השתתפות כמה מהשחקנים שלה במשחקי הנבחרת הצעירה נגד אירלנד וקוסובו.


הפתיחה היתה חלשה בשני הצדדים, ועברו 17 דקות לפני שמשהו מעניין קרה על המגרש: קובי מור ביצע עבירה גסה על גיא בדש וראה את הכרטיס האדום באופן מיידי. את הבעיטה החופשית שהוענקה לרמלה לאחר מכן בדש הצמיד למשקוף. בעשרה שחקנים, פתח תקווה התקשתה לייצר מצבים ובקושי הורגשה עד סיום המחצית.


האורחת ניצלה את זה בפתיחת המחצית השנייה, עם נגיחה מצוינת של אלמוג אילון בדקה ה-55 לאחר הגבהה של ג'רסי פרץ. בדקה ה-77 מסאי דגו שלח למגרש את איתי לוי, וזה גמל לו בשער נהדר פחות מדקה לאחר מכן בעיקר בשל טעות בהגנה של רמלה. מעודדת מהשער, המארחת יצאה לסדרת התקפות אבל לא הצליחה להפוך את המומנטום לניצחון והמשחק הסתיים בתיקו 1:1.




הנקודה הזאת משמעותית מאוד להפועל פתח תקווה, כיוון שזו באופן רשמי הנקודה הראשונה שלה העונה. הקבוצה של דגו פתחה את העונה עם מינוס 11 נקודות ולאט לאט התקרבה לשאר הליגה, אך המאזן החיובי התרחק ממנה בהפסד 3:1 לפני שבועיים.



דגו אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי. במחצית אמרתי להם שאין לי בעיה להפסיד, אבל אני רוצה שנראה כמו קבוצה. קשה לשחק ב-10 שחקנים מול יריבה כזו איכותית. אני מאוד שמח על הנקודה הזו כי היא הגיעה לנו. עוד שלושה ימים כבר יש לנו משחק מול ראשון לציון ואני מקווה שנגיע מוכנים ונתאושש".


על איתי לוי, שעלה מהספסל והשווה ל-1:1: "מדובר בילד סופר מוכשר שבקושי קיבל צ'אנסים עד עכשיו והוא יודע טוב מאוד למה. כדי לשחק בבוגרים צריך להביא אופי ולעבוד קשה, כישרון יש לו. אני מקווה שעכשיו אנחנו נרוויח אותו להמשך העונה. לא דמיינתי שזה מה יהיה כשהכנסתי אותו".


הקבוצה סגרה את המינוס ובמאזנה נקודה אחת: "ירדה אבן גדולה מהלב, אי אפשר להסביר את זה. להתחיל במינוס כזה זה לא קל. אני מקווה שעכשיו נמנף את זה למשחק ביום שני וננצח עם 11".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי