כפ"ס הפכה פיגור ל-1:2 על הפועל פ"ת ועלתה למקום השני

אוניקאצ'י
אוניקאצ'י | אודי ציטיאט

הירוקים ירדו להפסקה עם 1:0, אך הפכו את התוצאה עם צמד שהקפיץ אותם למקום ממנו עולים ליגה. עוד היום: עפולה ניצחה 0:2 את בית"ר ת"א/רמלה, בני לוד ואיכסל נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. במרכזי שבהם, אירחה הפועל כפר סבא מהצמרת באצטדיון לויטה את נועלת הטבלה הפועל פתח תקווה וניצחה 1:2 אחרי שפיגרה בהפסקה 1:0. מוקדם יותר גברה הפועל עפולה במגרשה 0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה ובני לוד אירחה את הפועל איכסל לקרב תחתית שהסתיים ב-0:0.


הפועל כפר סבא – הפועל פתח תקווה 1:2
הירוקים מהצמרת הגבוהה, פגשו את הכחולים מפתח תקווה שפתחו כזכור את העונה עם מינוס 11 נקודות, והגיעו למשחק כשהם מדורגים במקום האחרון בטבלה, בו נותרו גם אחרי המחזור ה-12. המארחת זינקה בעקבות ניצחונה למקום השני ממנו עולים בסוף העונה לליגת העל, עם 24 נקודות, כשהיא עוקפת את הפועל אשקלון והפועל נצרת עילית.


בדקה ה-42 הזדמנות גדולה לאורחים אחרי שאיתמר ישראלי יצא רע ושמט את הכדור, הבעיטה של טימור רודוסלסקי הלכה לקורת השער. שתי דקות בתוך תוספת הזמן עלתה פתח תקווה ליתרון 0:1 משער נדיר כשדניאל שוורצבויים הגביה כדור קרן מסובב היישר לשער המארחת. פיטר אוניקאצ'י השווה בנגיחה מחמישה מטרים בדקה ה-56 כשכבש את שערו הרביעי העונה. בדקה ה-67 הושלם המהפך: חיים איצרין עלה גבוה ונגח לרשת האורחת, 1:2.


הפועל עפולה – בית"ר תל אביב/רמלה 0:2
השביעית בטבלה אירחה את השישית כששתיהן הגיעו למשחק עם 16 נקודות. הניצחון הנאה של המארחת העלה אותה למקום השישי על חשבונה של האורחת. את השער הראשון במשחק כבש דור כוכב בדקה ה-37, עפולה ביססה את ניצחונה עם שער שני אותו כבש דני גרופר בדקה ה-89.



אדהם האדייה באיכסל. עוד נקודה יקרה (עדי אבישי)


בני לוד – הפועל איכסל 0:0
קרב תחתית חשוב שבו אירחה לוד שבמקום ה-14 עם חמש נקודות בלבד את העולה החדשה שהגיעה למשחק מהמקום ה-13 עם 10 נקודות. התיקו המאופס אומנם העניק לכל קבוצה עוד נקודת ליגה, אך הותיר את השתיים במקומן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי