הפועל כפר סבא בראש הטבלה אחרי 0:1 על מכבי אחי נצרת

עומר פדידה
עומר פדידה | עדי אבישי

שער של עומר פדידה בפנדל, הכריע את ההתמודדות. ניצחון גדול לבני לוד, 0:3 על בית"ר תל אביב/רמלה, בדרך לבריחה מהקו האדום. 1:2 דרמטי לנצרת עילית על הפועל ר"ג, 1:1 בין מרמורק לראשל"צ

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
המחזור ה-14 של הליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי) עם ארבעה משחקים כשהחמישי, בין הפועל רמת השרון להפועל אשקלון, לא נערך בשל מגרש מוצף והוא נדחה ליום שני הקרוב בשעה 19:00. במוקד עמד המשחק שבו אירחה מכבי אחי נצרת את הפועל כפר סבא. האורחים ניצחו 0:1 ועלו למקום הראשון בטבלה.


הפועל רמת גן אירחה את הפועל נצרת עילית, הצפוניים זכו בניצחון דרמטי 1:2 בתוספת הזמן. בני לוד פגשה בביתה את בית"ר ת"א/רמלה, הביסה אותה 0:3 ועלתה מעל הקו האדום. הפועל מרמורק אירחה את הפועל ראשון לציון למשחק שהסתיים ב-1:1.


מכבי אחי נצרת – הפועל כפר סבא 1:0
אחרי מחצית ראשונה בלי שערים, שבה כפר סבא מההפסקה נחושה ובדקה ה-49 היא עלתה ליתרון 0:1. עומר פדידה הוכשל ברחבה וסחט פנדל, הוא עצמו הניח את הכדור על הנקודה הלבנה ובעט מדויק לרשת. הניצחון הדחוק העלה את הירוקים לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה, על חשבונה של הפועל קטמון שלא שיחקה היום.



אוהדי כפר סבא. יש נחת (דני מרון)


הפועל רמת גן – הפועל נצרת עילית 2:1
האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-42. אייל דנין קיבל כדור נהדר שעבר את כל שחקני הגנת רמת גן ומול השוער שלח את הכדור לרשת. עם הירידה להפסקה, הורחק שחקנה של רמת גן ברניסלב יובאנוביץ', אחרי חילופי דברים עם השופט. המארחת עלתה למחצית השנייה בעשרה שחקנים. הפועל רמת גן השוותה ל-1:1 בדקה ה-73. יובל אבידור קיבל כדור שהעמיד אותו מול השוער, החלוץ בעט לרשת והשווה.



ירון הוכנבוים. שב למקום השלישי (אודי ציטיאט)


ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, נצרת עילית עלתה ל-1:2. דניאל אגמי הצעיר ניצל ערבוביה ליד השער ודחק את הכדור פנימה. ירון הוכנבוים ושחקניו שבו לנצח ושוב משער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, בדרך אל המקום השלישי בטבלה. 


בני לוד – בית"ר תל אביב/רמלה 0:3
לוד עלתה ל-0:1 בדקה ה-20. רז שביט פרץ משמאל ומסר לאוהד ברזילי ברחבה, וזה בעט כדור חזק לרשת. בדקה ה-57 כבר 0:2 ללוד. ויקטור מרעי קיבל כדור שעבר את כל הגנת האורחים ובעט חזק לרשת. בדקה ה-80, 0:3 ללוד. מורד אבו-ענזה נעצר אצל השוער, חן ראובן עט על הריבאונד וכבש את השלישי למארחת. הניצחון הגדול העניק ללוד הרבה אוויר לנשימה בתחתית והיא עלתה מעל הקו האדום.


הפועל מרמורק – הפועל ראשון לציון 1:1
בדקה ה-40, 0:1 לאורחת מראשון לציון. אנטוניו מרשיץ' בעט כדור חזק מרחוק אל משקוף השער, גיל יצחק עט על הכדור החוזר ובעט פנימה. מרמורק השוותה בדקה ה-90 משער נהדר של נתנאל פרץ ששלח כדור אדיר מ-16 מטרים לרשת.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי