הפועל פ"ת השוותה ל-2:2 מול בני לוד בתוספת הזמן

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

דגו ושחקניו הוליכו משער של גל לוי (17) וראו את עצמם משתווים ליריבה ועולים מעל לקו האדום בזכות הפרש שערים, אלא שמלקה (33) ואבו ענזה (55) השלימו מהפך. למזלם, מליקה איזן בדקה ה-93 והפער נותר שלוש הפרש

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הלאומית יצא לדרך כבר הערב (שני), כשמשחק אחד נערך ובסיומו כבר חשבה בני לוד שהצליחה לברוח להפועל פתח תקווה בקרב בין המדורגות 14 ו-15 ערב המשחק, אלא שבמהלך שמונה דקות תוספת זמן שנוספו הצליחו המקומיים להשוות, לקבוע 2:2 ולשמור על הפער ביניהן על שלוש נקודות.

הפועל פתח תקווה, שהחלה את העונה במינוס 11 נקודות, אירחה את בני לוד בידיעה שניצחון ישווה את מאזן הנקודות של השתיים ולראשונה העונה יעלה אותה מעל לקו האדום, אבל גם יתרון מוקדם של המלאבסים לא הספיק להם ולמזלם הם הצליחו לסחוט נקודה בדקה ה-93.

גל לוי כבש בדקה ה-17, ספק מעמדת נבדל, אבל אולריך מלקה, הבלם שהושאל ללוד מהפועל תל אביב, קבע 1:1 בדקה ה-33 לאחר כדור קרן משמאל שפגע בו בטעות וחדר לרשת. המהפך של לוד במושבה הושלם בדקה ה-55, אז מורד אבו ענזה כבש וכבר נראה היה שיחזיר את לוד למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לראשון לציון בשבוע שעבר, אולם רוי מליקה בדקה ה-93 הכניע את לוד פעם נוספת העונה וקבע 2:2 יקר. 

בעקובת התיקו, במאזנה של לוד כעת 13 נקודות, כך שהיא נותרה במקומה ה-14. הפועל פתח תקווה נעצרה אחרי שני ניצחונות ברצף, במאזנה 10 נקודות במקום הלפני האחרון ולפחות זמנית במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי