מוליכה בהפתעה: נצרת עילית ניצחה 0:1 באשקלון וזינקה לפסגה

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | אודי ציטיאט

שחקניו של ירון הוכנבוים זכו בניצחון חוץ אצל הדרומיים ועקפו את הפועל כפר סבא שלא שיחקה היום. נס ציונה נוצחה 3:1 בעפולה, הפועל פ"ת שוקעת אחרי שהפסידה 2:1 לרמת גן

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי)  עם חמישה משחקים. הפועל אשקלון אירחה את הפועל נצרת עילית, האורחים ניצחו 0:1 וזינקו למקום הראשון בטבלה.


הפועל רמת גן אירחה את הפועל פתח תקווה וניצחה 1:2, סקציה נס ציונה מהמקום השני, התארחה אצל הפועל עפולה ונוצחה 3:1. אחי נצרת פגשה במגרשה את הפועל איכסל למשחק תחתית שהסתיים ב-0:0, בני לוד אירחה את הפועל עכו, האורחים ניצחו 0:1.


הפועל רמת גן – הפועל פתח תקווה 1:2
הפועל פ"ת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-20. קובי מור הכשיל את אמאדו סוקונה ברחבה, שגיא דרור הניח את הכדור על הנקודה הלבנה ובעט מדויק לרשת. בדקה ה-55, השוותה המארחת. מושיקו לוגסי שלח כדור נהדר ממחצית המגרש לכיוון הרחבה, עדן הרשקוביץ' עצר את הכדור ובעט פנימה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-62, בשער נהדר. רז נחמיאס נכנס מהאגף למרכז ומ-20 מטרים שחרר כדור אדיר שנעצר רק ברשת. המלאבסים מסובכים בתחתית, רמת גן ומאמנה ניר ברקוביץ', קיבלו הרבה אוויר לנשימה.



ניר ברקוביץ'. ניצחון יקר (דני מרון)



מסאי דגו. המלאבסים שוקעים (אודי יטיאט)


הפועל אשקלון – הפועל נצרת עילית 1:0
האורחים עליו ל-0:1 בדקה ה-29 הקרב הצמרת המסקרן, משער של אוהד רבינוביץ', שבעט כדור מחוץ לרחבה היישר לרשת. שחקניו של ירוון הוכנבוים זינקו למקום הראשון בטבלה, אחי שעקפו את הפועל כפר סבא שלא שיחקה היום, אשקלון נותרה במקום החמישי.


הפועל עפולה – סקציה נס ציונה 1:3
השנייה בטבלה ספגה הפסד צורב ומפתיע בעמק. הפועל עפולה עלתה ל-0:1 בדקה ה-24. גיא אביב הכשיל את עידן דוד ברחבה. הקשר לקח את כדור העונשין מ-11 מטרים, ובעט לפינה השמאלית של עמית שמש, פנימה. בדקה ה-36 כבר 0:2 למארחת. אורי צעדון סיים מהלך התקפי ובעט כדור אלכסוני מתוך הרחבה לרשת. האורחים צימקו בדקה ה-43 כשהתקפה מתפרצת הסתיימה במסירה של נאור סבג אל רז שטיין, וזה המשיך לרשת, 1:2 לעפולה. דקה 88, עפולה סגרה עניין כשכבשה את השלישי, הפעם מרגלי ענר שכטר שהכניע את עמית שמש. ניצחון גדול למארחת.


אחי נצרת – הפועל איכסל 0:0
דרבי המגזר הסתיים ללא שערים, בין שתי קבוצות המבקשות לאגור נקודות כדי להימלט מהתחתית. היום, כל אחת מהן צירפה למאזנה נקודה אחת.


בני לוד – הפועל עכו 1:0
הפועל עכו עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית. אליאור סיידר סחט עבירה ברחבה, ובעט בעצמו את הפנדל, לפינה השמאלית של השער. לוד מסובכת בתחתית והיא נותרה מתחת לקו האדום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי