קטמון סחטה 1:1 מהפועל ראשל"צ בזכות שער בדקה ה-95

שחקני הפועל קטמון חוגגים
שחקני הפועל קטמון חוגגים | דני מרון

גיל יצחק כבש בפנדל (77) והירושלמים היו קרובים לעוד הפסד, אבל הראל שלום הכניע את ויצמן עמוק בתוספת הזמן וחילק את הנקודות. המארחת עלתה למקום השני אבל סוגרת שישה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון

(גודל טקסט)

משהו לא טוב עובר על הפועל קטמון. אחרי המחזורים הראשונים של העונה היה נראה שמועדון האוהדים מירושלים נמצא בדרך הבטוחה לליגת העל, אבל בתקופה האחרונה משהו לא מתחבר והערב (שלישי) הם סגרו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ושישי בכל המסגרות עם תיקו 1:1 נגד הפועל ראשל"צ.

במשחק חלש בטדי הקריר, אף קבוצה לא רצתה ליזום ולנסות להבקיע אבל בדקה ה-77, דווקא אחרי פתיחת מחצית שנייה טובה יותר של המארחת, גיל יצחק הוכשל ברחבה והשופט שרק לפנדל מיידי. יצחק לא היסס ובעט למרכז השער, מעלה את קבוצתו ליתרון. קטמון יצאה להתקפה בניסיון להשיג שוויון מאוחר והשיגה אותו עמוק בתוך תוספת הזמן, כשבדקה ה-95 הראל שלום בחן את בן ויצמן והשוער הדף, אך החלוץ השתלט על הריבאונד ונגח פנימה.

קטמון עלתה למקום השני, רק בזכות יותר שערי זכות מאשר נצרת עילית, אבל אין הרבה סיבה לשמחה אצל ליאור זדה. עברו כמעט חודשיים מאז הניצחון האחרון, ולא ברור מה צריך לקרות כדי שהעפלה תחזור להיות ריאלית. במחזור הבא ייצאו הירושלמים למושבה למשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה מהתחתית, אולי שם יתחיל השינוי. מצד שני, ראשל"צ אמנם איבדה ניצחון ממש בשניות הסיום, אך היא למעשה רושמת משחק חמישי ללא הפסד ומתבססת במרכז הטבלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי