משחק ליגה שביעי בלי ניצחון: 0:0 ביתי לקטמון מול עכו

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הקבוצה של ליאור זדה שפתחה את העונה נהדר, שוב לא ניצחה ואף לא כבשה שער. ניצחון דרמטי לאשקלון מפנדל דמיוני בתוספת הזמן על ראשל"צ, 0:0 בין נצרת עילית לאחי נצרת

(גודל טקסט)
המחזור ה-19 בליגה הלאומית החל היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל קטמון שפתחה את העונה נהדר ונעצרה, אירחה את הפועל עכו למשחק שהסתיים ב-0:0. הפועל נצרת עילית אירחה את אחי נצרת לדרבי שהסתיים גם הוא ב-0:0, הפועל אשקלון פגשה בביתה את הפועל ראשון לציון וניצחה 0:1 מפנדל שלא היה עמוק בתוך תוספת הזמן, רמת השרון אירחה את הפועל פתח תקווה, המלאבסים ניצחו 1:2 והפועל מרמורק אירחה את הפועל עפולה, האורחים ניצחו 0:1.


הפועל קטמון – הפועל עכו 0:0
שחקניו של ליאור זדה שפתחו את העונה בצורה נהדרת והוליכו את טבלת הליגה הלאומית, נקלעו לתקופה פחות טובה והיום רשמו משחק ליגה שביעי בלי ניצחון. היריבה מעכו, רשמה משחק שישי בלי הפסד.


הפועל אשקלון – הפועל ראשל"צ 0:1
שלומי דורה וקבוצתו שנמצאים בנסיגה גדולה, רשמו ניצחון דרמטי מפנדל דמיוני שנשרק לזכותם שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. גל צרויה בעט מהנקודה הלבנה פנימה. חלום העלייה של הקבוצה הדרומית לליגת העל, שוב נראה מציאותי. הכתומים ירדו מכר הדשא מאוכזבים ובצדק. הם היו פחות טובים מהמארחת, אך ספגו שער מפנדל שלא היה.



שלומי דורה. ניצחון דרמטי (עדי אבישי)


הפועל נצרת עילית – אחי נצרת 0:0
הקבוצה המפתיעה של ירון הוכנבוים, שנמצאת במקום השני בטבלה, אירחה לדרבי את הירוקים ומאמנם החדש מוטי איוניר, שישב ביציע אחרי שטרם עבר בבקרה. המשחק הסתיים בלי שערים.



הוכנבוים. תיקו בדרבי (אודי ציטיאט)


הפועל רמת השרון – הפועל פ"ת 2:1
הפועל פתח תקווה רשמה ניצחון חוץ יקר, אם כי היא עדיין מתחת לקו האדום. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלתה רמת השרון ל-0:1 בדקה ה-57. הגנת האורחים שגתה בהרחקת כדור קרן,  ומוטי מלכה עט על המציאה וכבש מקרוב. בדקה ה-63, הפועל פ"ת השוותה: רוי מליקה הצעיר בעט חזק מתוך הרחבה, פנימה. חלפו עוד ארבע דקות והמהפך הושלם, כשהפועל פ"ת עלתה ל-1:2: הגנת רמת השרון הרחיקה כדור שהגיע עד לדניאל שוורצבויים שבעט שטוח לרשת.


הפועל מרמורק – הפועל עפולה 1:0
מרמורק ומאמנה אסי דומב רשמו בשבוע שעבר ניצחון ליגה ראשון העונה והיום אירחו את הפועל עפולה עם מאמנה יגאל אנטבי ונוצחו. עפולה עלתה למקום השישי בטבלה, מרמורק שקועה במקום האחרון. עפולה עלתה ל-0:1 בדקה ה-52: בסיומן של חילופי מסירות, הגיע הכדור אל דור כוכב, שכבש מקרוב, מול שער חשוף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי