נס ציונה ניצחה את הפועל ר"ג 1:2, ניר ברקוביץ' התפטר

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

מאמנה של ר"ג זעם על התנהלות ההנהלה שפעלה לדבריו מאחורי גבו ושחררה שחקני מפתח ללא ידיעתו. "זה לא מתאים לי. אשב בבית ואחכה לאתגר הבא", אמר בשידור חי. מרמורק ניצחה 0:2 בנצרת

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הלאומית החל היום (שישי) עם חמישה משחקים כשבמוקד המשחק שבו אירחה נס ציונה את הפועל רמת גן וגברה עליה 1:2. בתום המשחק הודיע מאמן רמת גן ניר ברקוביץ' בשידור חי כי הוא מתפטר בגלל מה שכינה "פעולות ההנהלה מאחורי גבו ובלי ידיעתו בכל הקשור לשחרור שחקנים". הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל אשקלון למשחק שהסתיים ב-1:1. בני לוד התארחה אצל הפועל עפולה ונוצחה 1:0, הפועל ראשון לציון הביסה בביתה 1:4 את הפועל איכסל ומכבי אחי נצרת אירחה לקרב תחתית את נועלת הטבלה הפועל מרמורק, שהדהימה וניצחה 0:2.


נס ציונה – הפועל רמת גן 1:2
בדקה ה-22, רמת גן החמיצה הזדמנות לעלות ליתרון, אחרי שזכתה בפנדל כשאיתי עוזרי הכשיל את רז נחמיאס ברחבה. דור חוגי בעט, עמית שמש הדף נהדר. בדקה ה-35, עלתה נס ציונה ליתרון 0:1. ניר שרון חדר לרחבה וגלגל את הכדןר לרשת. בדקה ה-63, 0:2 למארחת. רז שטיין שלח כדור נהדר אל נאור סבג שבעט לפינת השער. רמת גן ניסתה לחזור למשחק, ובדקה ה-71 צימקה ל-2:1. מאיר כהן שעט עם הכדור, חדר לרחבה וכבש. נס ציונה במקום השלישי בטבלה והיא שבה לאיים על שתי המוליכות.


מיד בתום המשחק, בשידור חי, הודיע מאמן הפועל רמת גן ניר ברקוביץ' כי הוא מתפטר מתפקידו. הוא זעם על התנהלות ההנהלה שפעלה לדבריו מאחורי גבו ושחררה שחקני מפתח ללא ידיעתו ובמקביל, הביאה שחקנים אחרים נגד רצונו. "החלטתי עוד לפני המשחק שאני מתפטר. המשחק הזה לא היה בראש שלי, אבל לא רציתי להשאיר את הקבוצה בלי מאמן למשחק החוץ. זה לא מתאים לי. אשב בבית ואחכה לאתגר הבא", אמר.


הפועל פתח תקווה – הפועל אשקלון 1:1
המארחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-48. כדור קרן נהדר של דניאל שוורצבוים הגיע לראשו של ספיר איטאח שנגח לרשת. אשקלון השוותה בדקה ה-66. גל צרויה מסר כדור רוחב,  עומר ורד המקומי, דחק מקרוב לשערו. בזכות הנקודה, עלתה הפועל פ"ת, לראשונה העונה למקום ה-14, על חשבונה של לוד.



מסאי דגו. סוף סוף נחלץ מהמקום ה-15 (לירון מולדובן)


הפועל עפולה – בני לוד 0:1
כבר בדקה השלישית, עלתה עפולה ל-0:1. נגיעת יד ברחבה של חסן אבו זייד, העניקה פנדל למארחת, אדריאן רוצ'ט בעט היטב פנימה. בדקה ה-68, חסן אבו זייד ספג כרטיס צהוב שני ובעקבותיו אדום והשאיר את האורחת עם עשרה שחקנים. עפולה במקום הרביעי, בדרך הבטוחה לצמרת הגבוהה, לוד מתחת לקו האדום.


הפועל ראשון לציון – הפועל איכסל 1:4
איכסל עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה השישית אחרי ששוער המארחת בן ויצמן יצא רע לכדור, ואפשר לעמיר חלאילה ולכבוש בקלות מול שער ריק. בדקה העשירית, המארחת השוותה ל-1:1. גיל יצחק קיבל כדור משגיב כהן ונגח לרשת. בדקה ה-11, כבר 1:2 לראשון לציון. שוב היה זה גיל יצחק הלוהט שקיבל מסירת עומק והקפיץ את הכדור מעל השוער פנימה. בדקה ה-50, עלתה ראשון לציון ל-1:3. גיל יצחק קיבל כדור עם גבו לשער ומסר ליצחק שבירו שכבש בקלות. בדקה ה-81, 1:4 לאארחת ושער שלישי במשחק לגיל יצחק. החלוץ קיבל כדור רוחב מאנטוניו מרשיץ', כבש וחתם את התוצאה.


מכבי אחי נצרת – הפועל מרמורק 2:0
נועלת הטבלה ומאמנה אסי דומב, הדהימו את אחי נצרת ומאמנה מוטי איווניר בביתם עם ניצחון החוץ המרשים. בדקה ה-47, עלתה האורחת ל-0:1. יהב אפריאט שלח כדור רוחב לבן מייזן שכבש מקרוב. בדקה ה-56, כבר 0:2. יהב אפריאט, שבישל את השער הראשון, קיבל כדור רוחב מאליקו באלה וכבש מקרוב.

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי