אבידור כבש בבכורה, 1:3 לנצרת עילית על בית"ר ת"א/רמלה

גיא דיין
גיא דיין | דני מרון

הרכש החדש מהפועל רמת גן הבקיע בדקה ה-48 לאחר שאלון נצר (25) וגיא דיין (32) כבשו במחצית הראשונה, שער מצמק של סולומון לא הספיק ומוליכת הלאומית הגדילה את הפער. 0:0 חלש בין הפועל עכו לעירוני רמת השרון

(גודל טקסט)

בליגה הלאומית נערכו היום (שני) שני משחקים שסגרו את המחזור ה-20, והתוצאות בהם אמנם לא שינו את המיקומים בטבלה אך הבהירו פחות או יותר את המצב בשלב הזה של העונה והראו מי מכוונת לעלייה ומי תיאלץ להיאבק נגד הנשירה לליגה א'. אחרי ההדחה מהגביע לבני יהודה, נצרת עילית ניצחה 0:3 את בית"ר תל אביב/רמלה, בעוד הפועל עכו ועירוני רמת השרון נפרדו בתיקו 0:0.

נצרת עילית – בית"ר תל אביב/רמלה 1:3
בתצוגת תכלית נהדרת, מוליכת הטבלה הגדילה את הפער מכפר סבא, שהפסידה אתמול לקטמון, לשלוש נקודות וביססה את מעמדה במקום הראשון. אלון נצר (25) פתח את החגיגה, גיא דיין (32) הוסיף ובפתיחת המחצית השנייה יובל אבידור, בהפועת בכורה בקבוצה פחות משבוע לאחר שחתם, כבש גם הוא. רמלה הראתה סימני חזרה, עם שער מרגלי דניאל סולומון בדקה ה-73, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי והמארחת, שגם נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-83, ספגה הפסד שני ברציפות.

בשבועות הקרובים מצפים לנצרת עילית מספר משחקים שנראים קלים יחסית נגד ראשל"צ, הפועל פתח תקווה והפועל עכו, ובעוד חודש היא תגיע למשחק העונה בכפר סבא ותקווה לצאת גם ממנו כשהיא עדיין במקום הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי