פצועים רבים וסגל חסר לאשדוד מול הפועל חיפה

דן ביטון
דן ביטון | דני מרון

קבוצתו של משה אוחיון תגיע בשבת לסמי עופר למשחק חוץ קשה, ללא ז'ואל מרסיאל, שגיב יחזקאל, בן רייכרט, יובל יעקובוביץ' וטום בן זקן. להרכב הפותח ישוב רועי גורדנה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
קבוצת מ.ס. אשדוד מהמקום האחרון בליגת העל, יוצאת בשבת לאצטדיון "סמי עופר", שם תפגוש את הפועל חיפה הנמצאת בתנופה וביכולת טובה. למאמן אשדוד משה אוחיון ושחקניו ברור כי הפסד נוסף יקרב אותם אל הליגה הלאומית.


אוחיון יאלץ להסתדר עם סגל חסר ופצועים רבים כשגם שחקן הרכש הצרפתי ז'ואל מרסיאל, לא יהיה בסגל בשל פציעה איתה הגיע ממכבי פתח תקווה. פצועים נוספים הם שגיב יחזקאל, בן רייכרט, יובל יעקובוביץ' וטום בן זקן. יניב בריק לא יהיה גם הוא בסגל. השוער יואב ג'רפי חולה ולא התאמן, רועי משפתי הועמד בכוננות להחליפו.


אוחיון הבהיר לשחקניו כי המשחק מחר הוא הצהרת כוונות ואתגר להשיג ניצחון כדי לא לתת לקבוצות הנמצאות באזור הקו האדום לברוח ממנה. להרכב הפותח ישוב רועי גורדנה שלא פתח נגד הפועל חדרה ונכנס כמחליף במחצית הראשונה בהתערבותו של הבעלים ג'קי בן זקן. בלם הרכש מבני סכנין עוביידה חאטב, נאבק על מקום במרכז ההגנה עם גיל כהן.


הרכב המשוער: יואב ג'ראפי (רועי משפתי), יובל שפונגין, ניר ברדע, גיל כהן (עוביידה חאטב),אביב סולומון, לאונרדו אווסו, איסו לינגאנה, דן ביטון, רועי גורדנה, דין דוד (בנצי מושל), סייבו קוייטה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי