איכסל חזרה מפיגור כפול בדקות הסיום, 2:2 עם הפועל כפ"ס

שחקני הפועל כפר סבא בסיום
שחקני הפועל כפר סבא בסיום | אודי ציטיאט

קוקו (10) ומכלוף בשער בכורה (49) כבשו הוקבוצה של ארז בנודיס כבר הובילה בבטחה בדרך למקום השני בליגה הלאומית, אבל ציון צמח (86) ואנס דאבור (93) כפו חלוקת נקודות. 0:0 לנצרת עילית עם עכו, ניצחון לעפולה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם ששלושה משחקים, שיינו מעט את המצב בצמרת הטבלה. המוליכה נצרת עילית סיימה רק ב-0:0 ביתי עם הפועל עכו, והפועל כפר סבא איבדה גם היא נקודות ב-2:2 דרמטי אצל הפועל איכסל. הפועל עפולה חזרה מרמת השרון עם ניצחון 0:1 חשוב.

הפועל איכסל – הפועל כפר סבא 2:2
אחרי הפסד מאכזב לאשקלון במחזור האחרון, שהרחיק את הירוקים מהפסגה, הם שוב איבדו נקודות קריטיות במאבק על העלייה. כבר תוך 10 דקות הם עלו ליתרון משער של בנג'מין קוקו הניגרי, ובתחילת המחצית השנייה טל מכלוף, שהגיע מאשקלון ועלה להופעת בכורה, כבש את שערו הראשון בקבוצה ולמעשה הראשון בליגה הלאומית. אבל איכסל ידועה בשערים המאוחרים שלה, ובמקביל כפר סבא כבר שמטה יתרון יותר מפעם אחת העונה. ציון צמח צימק בשער נהדר בדקה ה-84, ואנס דאבור כבש בדקה ה-93 כדי לקבוע שוויון דרמטי.

הפועל איכסל, שניצחה במשחק אחד בלבד משבעת האחרונים, התרחקה מעט מהתחתית אך עדיין נמצאת שתי נקודות מהקו האדום. כפר סבא, לעומת זאת, חזרה למקום השני אבל עם אותו מס' נקודות כמו של קטמון, שלוש נקודות מהמוליכה נצרת עילית שאיבדה גם היא נקודות שבוע שני ברציפות. ובשבוע הבא שתי מוליכות הטבלה, כפ"ס ונצרת עילית, ייפגשו לקרב על הפסגה.

עירוני רמת השרון – הפועל עפולה 1:0
וכאילו לקטמון לא היו חסרות צרות, עכשיו היא גם צריכה לדאוג מעפולה שמתקרבת מאחוריה. אדריאן רוצ'ט (40) נתן ליגטאל אנטבי ניצחון חשוב על פני המארחת, שכבר חשבה שהיא יוצאת לדרך חדשה עם ה-0:1 בנס ציונה בשבוע שעבר.

הפועל עפולה סופרת כבר תשעה מחזורים ללא הפסד, והיא בהחלט מועמדת להעפלה לליגת העל. ואסור לשכוח גם שהיא הקבוצה היחידה מהליגה הלאומית שיכולה לזכות בגביע המדינה, למרות ההפסד 1:0 לבני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי