הדיין פסק: ייערך משחק חוזר בין ת"א/רמלה להפועל פ"ת

אוהדי הפועל פתח תקווה
אוהדי הפועל פתח תקווה | אלבום פרטי

לאחר דיון בבית הדין המשמעתי, לנדאו הבהיר כי פריצתם של האוהדים ממלאבס הייתה מוצדקת, אולם סירובם לחזור ליציע הוביל לפיצוץ המפגש ללא סיבה. המארחת נענשה גם בשני משחקי רדיוס ובקנס על סך 20 אלף שקל

(גודל טקסט)

המשחק בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל פתח תקווה, שפוצץ לאחר שאבנים הושלכו מחוץ לאצטדיון אל עבר יציע האורחת ממלאבס, ייערך פעם נוספת. בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורסל פרסם הערב (שני) את פסק הדין ובשורה התחתונה בחר על קיומו של משחק חוזר, מכיוון שאי אפשר להטיל את האחריות על האירוע על אף אחד מהמועדונים.

הדיין גיורא לנדאו כן הטיל על בית"ר ת"א/רמלה שני משחקי רדיוס בפועל, קנס בסך 20 אלף שקלים והפחתת שתי נקודות על תנאי על כל הרשעה נוספת של התפרעות אוהדים חמורה ומנגד גם קנס את הפועל פ"ת ב-3,500 שקלים לאור מעורבות מספר אוהדיה בתקרית, אבל סבר שירידת האוהדים למגרש הייתה מוצדקת ולא מצדיקה הרשעה, אך מנגד הבהיר – בהתאם לעדות השופט, המשקיף וכוחות המשטרה, שניתן היה לחדש את המשחק וכי הדבר לא קרה רק בעקבות סירובם של אוהדי הפועל פ"ת.

מכיוון שאוהדי הפועל פ"ת הם שבפועל גרמו לאי חידוש המשחק, על אף שהאירוע האלים הסתיים ברגע שכוחות משטרה נפרסו מחוץ לאצטדיון, ולאור העובדה כי פסק שאין להעניש את האוהדים ממלאבס על פריצתם לדשא לאור חשש טבעי ונכון, קבע שיתקיים משחק חוזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי