יוסי מזרחי: "הביאו אותי למטרה אחת, לעלות לליגת העל"

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | דני מרון

המאמן הוותיק שחתם בהפועל קטמון דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "אני חבר מאוד טוב של ליאור זדה והוא עוד יצליח בגדול". על ערן לוי: היה לי פרויקט לא קל איתו בנתניה אבל הצלחתי להוציא ממנו מספרים"

(גודל טקסט)

אחרי שתי קדנציות רצופות במ.ס אשדוד, יוסי מזרחימונה למאמנה של הפועל קטמון במקומו של ליאור זדה, על מנת לעשות היסטוריה ולעלות את קבוצת האוהדים הירושלמית לראשונה בתולדותיה לליגת העל. הערב (רביעי), דיבר המאמן הוותיק בתכנית הספורט של רדיו 103FM.


על ליאור זדה אותו החליף
: אני חבר מאוד טוב של ליאור זדה והוא עוד יצליח בגדול בהמשך הדרך שלו, צריך לחכות כמה ימים כדי להכיר כל שחקן לעומק. עקבתי אחריהם בחודש וחצי האחרונים, אז אני מכיר את הקבוצה, אבל מה שרואים ביציע ובמגרש זה שני דברים שונים מאוד.

המטרות של הפועל קטמון: דבר ראשון אם אתה רוצה לקחת אליפות או לעלות ליגה, אתה צריך להסתכל רק על המשחק הקרוב. אם תסתכל ארבעה מחזורים קדימה לעולם לא תצליח. קיבלתי אתגר עצום לשלושה חודשים. כולם מדברים פה על עלייה ואני חושב שחבל לדבר על זה, אם נעלה ליגה זה יהיה מעולה אבל לא צריך לחשוב על זה. המטרה היחידה שהביאו אותי זה בשביל לעלות ליגה. אם אצליח? רק אלוהים למעלה יודע. מה שכן אני יכול להבטיח שאתן את ה-100 אחוז. אנחנו צריכים לסמן לנו מטרה ולא משנה מה הקבוצות האחרות עשו.


יוסי מזרחי. "קיבלתי אתגר עצום" (עדי אבישי)

העזיבה של אשדוד וג'קי בן זקן: כמובן ששוחחתי איתו ולא הייתי עושה את הצעד הזה בלי ברכת הדרך של ג'קי. אני בא לטווח קצר של שלושה חודשים, כל הראש שלי הוא בכדורגל, צריך לשים מאחור את העבר ולהסתכל על העתיד.

ערן לוי: זה שחקן שמיניתי אותו לקפטן במכבי נתניה, היה לי פרויקט לא קל איתו אבל הצלחתי להוציא ממנו מספרים ואני מקווה שנעשה את זה גם עכשיו. אני לא אביע דעה על השחקנים שלי, קודם כל אני אכיר אותם לעומק. צריך לבדוק מדוע הייתה נפילה כזאת במחזורים האחרונים.


הליגה הלאומית
: ליגה מאוד מוכשרת, אבל שחקנים שסובלים מחוסר יציבות תוך כדי משחק ובמהלך תקופה ארוכה, אם זה לא היה קורה הם כבר היו משחקים בליגת העל. הדבר הכי מסוכן הוא ששחקן בינוני תופס עונה גדולה ואז הוא לא יכול אפילו לחזור לבינוניות. זה נכון אצל שחקנים צעירים וקורה גם בקבוצות.


ערן לוי. "כבר הצלחתי בעבר להוציא ממנו מספרים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי