כבר לא אחרונה: בני לוד ניצחה 1:3 את בית"ר תל אביב/רמלה

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

חבורתו של זיו אריה שאירחה את המשחק בנס ציונה בשל עונש רדיוס, ספגה הפסד כואב לקבוצת התחתית שעלתה למקום ה-14 לצמד שערים מפנדל של אבו ענזה ואבו זייד וכיבוש עצמי של וכיבוש עצמי של ואתורי, מחמיד רק צימק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר סיומו של המחזור ה-27 של הליגה הלאומית אשר הניב דרמות רבות כאשר רק קבוצה אחת משש הראשונות יצאה עם שלוש נקודות, המחזור ה-28 של הלאומית נפתח הערב (שלישי) עם משחק מוקדם בשל פגרת הנבחרות בין בני לוד מהאחרונה לבית"ר תל אביב רמלה שאירחה את המשחק באצטדיון עירוני נס ציונה עקב עונש רדיוס.

למרות מיקומן של רמלה במקום השביעי ולוד בתחתית הטבלה, במשחקים האחרונים קבוצתו של ערן קוליק נמצאת בתקופה טובה הרבה יותר משכנתה מהעיר רמלה ודבר זה היה ניכר גם על כר הדשא כאשר עלתה ליתרון אחרי 24 דקות לאחר כיבוש עצמי של רן ואתורי בן ה-21 שמושאל ממכבי תל אביב.

במחצית השנייה בני לוד המשיכה להראות עליונות צמד שערים מהירים על ידי מלך שערי הקבוצה מוראד אבו ענזה עם כיבוש רביעי העונה והרכש מהפועל חדרה חסן אבו זייד כאשר שניהם דייקו מהנקודה הלבנה. בדקה ה-78 הכישרון הצעיר אנאס מחמיד כבש שער מצמק אך כאמור זה לא הספיק לקבוצתו ובני לוד עלו למקום ה-14 על חשבונה של הפועל מרמורק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי