ערן לוי החמיץ פנדל, רק 1:1 לקטמון, תיקו לנצרת עילית

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

שחקניו של יוסי מזרחי נותרו במקום השני למרות התיקו מול קבוצת התחתית. המוליכה הסתפקה בתיקו אך הגדילה את הפער מהמקום השלישי לתשע נקודות. 0:2 לראשל"צ על מרמורק בבכורה המחודשת של ניר ברקוביץ'

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 של הליגה הלאומית יצא אחר הצהריים (שישי) לדרך, עם ארבעה משחקים. במוקד עמד המשחק שבו אירחה הפועל איכסל את הפועל קטמון לקרב קצוות. קטמון הוליכה, איכסל השוותה, ערן לוי שוב החמיץ פנדל ובסיום 1:1. קטמון נותרה שנייה בטבלה. הפועל רמת גן שיחקה במגרשה של המוליכה הפועל נצרת עילית, שחקניו של ירון הוכנבוים הסתפקו הפעם ב-1:1 תוך שפתחו פער של תשע נקודות מהמקום השלישי.

הפועל עפולה התארחה אצל הפועל פתח תקווה המתאוששת, המשחק הסתיים ב-1:1. הפועל ראשון לציון שהחזירה אל הקווים את ניר ברקוביץ' במטרה להימלט מהתתית, אירחה את הפועל מרמורק וניצחה 0:2.


הפועל איכסל – הפועל קטמון 1:1
שחקניו של יוסי מזרחי שחזרו לנצח במחזור הקודם עם 0:2 על הפועל אשקלון ושבו למקום השני בטבלה, הסתפקו ב-1:1 מול קבוצת התחתית. קטמון עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-35. אמיר בן שמעון ניצל הרחקה רעה של הגנת איכסל ובעט מ-20 מטרים, השוער עוד הספיק לגעת בכדור שהמשיך לרשת. בדקה ה-53, המארחת השוותה ל-1:1. הרחקה רעה של הגנת קטמון, הכדור הגיע אל אנס דאבור שבעט חזק משבעה מטרים אלכסונית, לרשת. בדקה ה-67, פנדל לקטמון אחרי שוויליאם אגדה הוכשל ברחבה. ערן לוי בעט מהנקודה הלבה, אוהד דוד הדף נהדר.   


יוסי מזרחי. אכזבה גדולה (דני מרון)

הפועל נצרת עילית – הפועל רמת גן 1:1
מוליכת הטבלה ומאמנה ירון הוכנבוים, הסתפקו אומנם בתיקו ביתי, אך המשיכו בדהרה שלהם אל ליגת העל בניגוד לכל התחזיות המוקדמות בפתיחת העונה. טעות חמורה של שוער האורחים טל בומשטיין בדקה ה-57, שבעט באוויר ואפשר לכדור לחלוף על פניו, הביאה לשער היתרון של נצרת עילית. חוליו סזאר ניצל עד תום את הטעות, השתלט על הכדור וגלגל מול שער חשוף לרשת. בדקה ה-84 כבשה רמת גן שער שוויון מוצדק כשישראל ראש ניצל ערבוביה סמוך לשער המארחת והחדיר את הכדור לרשת.


הוכנבוים. הסתפק בתיקו ביתי (אודי ציטיאט)

הפועל פתח תקווה – הפועל עפולה 1:1
שחקניו של מסאי דגו המשיכו בבריחה שלהם מהחלק התחתון של הטבלה, אם כי היום צברו רק נקודה ביתית אחת. בדקה ה-52, 0:1 לפתח תקווה. גל לוי דהר לכיוון השער ולפתע בעט כדור אלכסוני מסובב מתוך הרחבה, היישר לפינה השמאלית של השער. בדקה ה-84, 1:1. תומר סוויסה הגביה כדור קרן משמאל, היישר לראשו של גיזי דורבור, שמשבעה מטרים נגח לרשת.

הפועל ראשון לציון – הפועל מרמורק 0:2
המארחת החזירה אל הקווים את ניר ברקוביץ' בציפייה לשינוי בתפקוד הקבוצה. ואכן, בדקה ה-72, 0:1 לראשון לציון. גיל יצחק מסר כדור רוחב טוב לעומק הרחבה, היישר אל איתמר שבירו שכבש מקרוב. שבע דקות בתוך תוספת הזמן, כבש ג'ורג' אמסיס את השער השני בבעיטה מחוץ לרחבה ובסיום, שלוש נקודות יקרות לראשון לציון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי