שלושה אדומים ב-2:2 הסוער בין הפועל קטמון לנצרת עילית בטדי

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

המוליכה פיגרה 2:0 מול השנייה והשוותה בסיום במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים. נס ציונה שלישית אחרי 1:2 על כפ"ס, עפולה רביעית, אחרי 0:1 על עכו. בתחתית: לוד, מרמורק ואחי נצרת ניצחו

(גודל טקסט)
המחזור ה-30 בליגה הלאומית נערך אחר הצהריים (שישי) במלואו, עם שמונה משחקים והוא סיים את משחקי העונה הסדירה. באצטדיון טדי אירחה הפועל קטמון השנייה בטבלה לקרב צמרת את המוליכה הפועל נצרת עילית. זה הסתיים ב-2:2 דרמטי ועם שלושה מורחקים, שניים למארחת אחד לאורחת. סקציה נס ציונה אירחה את הפועל כפר סבא, פיגרה וביצעה מהפך בדרך ל-1:2 ו-47 נקודות במקום השלישי. 


הפועל עפולה גברה בביתה 0:1 על  הפועל עכו והיא רביעית כשגם לה 47 נקודות. עוד בחלק העליון: הפועל רמת גן אירחה את בית"ר תל אביב/רמלה ונוצחה 2:1. הפועל פתח תקווה יצאה למשחק חוץ מול הפועל מרמורק, הוליכה 0:1 וספגה פעמיים בדרך ל-1:2 מרשים לאסי דומב ושחקניו.. בני לוד אירחה את הפועל ראשון לציון והביסה אותה 2:5, הפועל רמת השרון פגשה בביתה את הפועל איכסל למשחק שהסתיים ב-2:2 אחרי שהמארחת הובילה פעמיים. התיקו הוריד את רמת השרון מתחת לקו האדום. מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל אשקלון, וגברה עליה 1:3, ניצחון שלישי רצוף לקבוצתו של מוטי איווניר. 


הפועל קטמון – הפועל נצרת עילית 2:2
המארחת כבשה שער יתרון כבר בדקה ה-11. דווקא אחרי התקפות של האורחת, ערן לוי הגביה כדור קרן לרחבה, וויליאם אגאדה המשיך לרשת וקבע 0:1 לקטמון בניגוד מוחלט למהלך המשחק. חלפו רק שתי דקות וקטמון עלתה ליתרון 0:2. בתום התקפה מתפרצת שנהדפה, הכדור הגיע אל ערן לוי, הקשר נתן מסירת אומן למיקו ממן, שדחק פנימה, 0:2. נצרת עילית חזרה למשחק בדקה ה-16. ברק לוי הרחיק כדור למרכז הרחבה, ים כהן הסתער עליו וגלגל פנימה, 2:1.



הוכנבוים. בדידות מזהירה בפסגה (ערן לוף)


בדקה ה-37 נותרה קטמון בעשרה שחקנים, אחרי שהראל שלום ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום לאחר משחק מסוכן. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, נותרה קטמון בתשעה שחקנים. ים כהן משך בחולצתו של ירדן אבוחצירה, שהגיב במכה לפניו של כהן וספג כרטיס אדום. בדקה ה-82 כבש חוליו סזאר מקרוב וקבע 2:2 דרמטי בקרב הצמרת. פדרו סאס מנצרת עילית הורחק חמש דקות בתוך תוספת הזמן, אחרי שספג כרטיס צהוב שני ובעקבותיו אדום. נצרת עילית בודדה בפסגת הטבלה עם 54 נקודות, קטמון במקום השני עם 48.


סקציה נס ציונה – הפועל כפר סבא 1:2
כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-39. בנג'מין קוקו קיבל כדור עומק, גבר על שומרו וכבש שער נהדר שהקפיץ את אוהדי האורחת. עידו אקסברד השווה בדקה ה-63 ובדקה ה-87 השלימו הכתומים מהפך מרשים כשאיתי עוזרי נגח מדויק לרשת, אחרי כדור קרן. נס ציונה במקום השלישי עם 47 נקודות, אחת פחות מהשנייה הפועל קטמון. כפר סבא חמישית עם 44 נקודות.



יצחק שום. עוד כישלון לכפ"ס (דני מרון)


הפועל עפולה – הפועל עכו 0:1
עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-33 משער נהדר שכבש עידן דוד. כובש השער הורחק בדקה ה-79 והשאיר את קבוצתו עם עשרה שחקנים. הניצחון העמיד את עפולה בעמדת זינוק מצויינת עם 47 הקודות במקום הרביעי, כמו לשישית נס ציונה ונקודה פחות מהשנייה הפועל קטמון.


הפועל מרמורק – הפועל פתח תקווה 1:2
רם לוי העלה את המלאבסים ליתרון 0:1 בדקה ה-45, מרמורק השלימה מהפך מרשים בתוך ארבע דקות במחצית השנייה: ג'וד נורו (75) השווה, וליאל כהן (79) כבש את השני. עוד ניצחון נהדר לאסי דומב וקבוצתו הממשיכה בבריחתה מהתחתית.



מסאי דגו. הפסד צורב (לירון מולדובן)


הפועל רמת השרון – הפועל איכסל 2:2
קרב תחתית חשוב נערך ברמת השרון. בדקה ה-39, עלתה המארחת ל-0:1. מוטי מלכה בעט מקצה הרחבה כדור שנהדף, החלוץ השתלט על הריבאונד וכבש שער יקר. דייגו סאליס בפנדל (71) השווה, רמת השרון עלתה ל-1:2 משער של עומר באבו (74) והאורחים מאיכסל השוו ל-2:2 משער של מוחמד בדארנה בדקה ה-88. בעקבות התיקו, ובעקבות הניצחונות של לוד ומרמורק, ירדה רמת השרון למקום ה-15, מתחת לקו האדום.


בני לוד – הפועל ראשון לציון 2:5
האורחים הוליכו 0:1 כבר אחרי חמש דקות. כדור טוב שהוגבה לרחבה הגיע לראשו של איתמר שבירו שנגח פנימה שער יתרון מוקדם. שתי דקות להפסקה כבש שגיב כהן שער עצמי והקבוצות ירדו להפסקה עם שוויון 1:1. ג'וף גאירה בדקה ה-47 השלים את המהפך וקבע 1:2 לבני לוד. ואיל מריסאת העלה את המארחת ל-1:3 בדקה ה-62 ומורד אבו ענזה בדקה ה-64, קבע 1:4, בן בן יאיר בפנדל (78) וכבר 1:5 ללוד. גיל יצחק בדקה ה-81, צימק ל-5:2. ניצחון מרשים לשחקניו של ערן קוליק.


מכבי אחי נצרת – הפועל אשקלון 1:3
ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של מוטי איווניר שהרחיק אותה מהקו האדום. כבר בדקה השלישית עלתה המארחת ל-0:1. עלי כנענה השתלט על כדור שהוגבה לעברו והמשיך לרשת. אלון בוזורגי עם צמד (43 ו-54) השלים את הניצחון המרשים של הירוקים. אליאור משעלי (74), רק צימק עם שער לזכות אשקלון. בסיום, 1:3 לאחי נצרת.



מוטי איווניר. ניצחון שלישי רצוף (דני מרון)


הפועל רמת גן – בית"ר תל אביב/רמלה 2:1
האורחת הגיע לאצטדיון רמת גן וחזרה הביתה עם ניצחון חוץ חשוב. גיא בדש (26) ועומר בוארון (62, בפנדל), כבשו לבית"ר ת"א/רמלה, המארחת צימקה מפנדל מוצלח של ישראל ראש בדקה ה-68..

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי