קטמון שוב מעדה בטדי, הפועל עפולה זינקה למקום השני

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

יוסי מזרחי וערן לוי, נפרדו ב-0:0 מבית"ר ת"א/רמלה, במשחק חלש מאוד תוך שרשמו תיקו שלישי ברציפות. שחקניו של יגאל ענתבי ניצלו זאת ועלו למקום המוליך לליגת העל, אחרי 0:1 ביתי על רמת גן

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של הליגה הלאומית, והראשון במשחקי הפלייאוף, יצא לדרך אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים בהם נכבשו חמישה שערים בלבד, נרשמו ארבע תוצאות תיקו ורק ניצחון אחד. בפלייאוף העליון, אירחה הפועל קטמון  את בית"ר תל אביב/רמלה, נפרדה ממנה ב-0:0 ואיבדה את המקום השני. הפועל עפולה פגשה בביתה את הפועל רמת גן, ניצחה 0:1 וזינקה למקום השני בטבלה.

במשחקי הפלייאוף התחתון, הפועל פתח תקווה אירחה את בני לוד, המשחק הסתיים ב-0:0, הפועל ראשון לציון פגשה בביתה את נועלת הטבלה הפועל איכסל ונפרדה ממנה ב-1:1. מכבי אחי נצרת אירחה את  הפועל מרמורק, גם משחק זה הסתיים ב-1:1. 

הפועל קטמון – בית"ר ת"א/רמלה 0:0
קבוצתו של יוסי מזרחי אירחה בטדי וידעה כי ניצחון יבסס את מעמדה במקום השני בטבלה המוליך בסוף העונה לליגת העל. אלא שהקבוצה הציגה יכולת חלשה מאוד, לא הצליחה לכבוש, רשמה תיקו שלישי רצוף ומאכזב ואיבדה את המקום השני. 


יוסי מזרחי. תיקו שלישי רצוף (דני מרון)

הפועל עפולה – הפועל ר"ג 0:1
כבר בדקה השלישית, עלתה עפולה ל-0:1. גל קעטבי הוכשל ברחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, ואדריאן רוצ'ט דייק והעלה את המארחת ליתרון. שחקניו של יגאל ענתבי הרבו לתקוף את שער רמת גן אך החמצות רבות מנעו מהם את הגדלת התוצאה. ה-0:1 הזה הספיק לעפולה לכבוש את המקום השני.

הפועל פ"ת – בני לוד 0:0
שתי קבוצות שקרובות לאיזור המסוכן שיחקו ביניהן במושבה, כשקבוצתו של מסאי דגו אירחה את זו של ערן קוליק. 90 הדקות הסתיימו בלא שערים וכל קבוצה הסתפקה בנקודה אחת.

הפועל ראשל"צ – הפועל איכסל 1:1
האורחת מאיכסל, נועלת הטבלה, עלתה ליתרון בדקה ה-43, אחרי שציון צמח בעט חזק ברגל ימין לפינה הרחוקה של השער ולרשת. חלפו רק שתי דקות ועל סף השריקה להפסקה, ראשל"צ השוותה ל-1:1. שופט המשחק דרור כהן קבע פנדל מפוקפק אחרי כדור קרן. שחקני איכסל מחו אך ללא הצלחה וגיל יצחק בעט חזק למרכז השער. 


ניר ברקוביץ'. רק נקודה ביתית (דני מרון)

אחי נצרת – הפועל מרמורק 1:1
קבוצתו המתאוששת של מוטי איווניר, צועדת בביטחה במקום הראשון של הפלייאוף התחתון, אחרי שהתרחקה מהאיזור המסוכן והיום היא רשמה עוד ניצחון ביתי מול קבוצתו של אסי דומב. בדקה ה-67, עלי כנענה הגביה כדור מדויק לרחבה, אלון בוזורגי עלה נהדר ונגח בעוצמה לרשת. מרמורק השוותה בדקה ה-82. כדור רוחב של פרננדס מצא את רז יצחק שבעט לרשת המארחת. ג'וד נורו ממרמורק ספג כרטיס אדום בדקה ה-85.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי