עפולה נוצחה באשקלון, ברקוביץ' מתחת לקו האדום

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | עדי אבישי

קבוצתו של יגאל ענתבי החמיצה הזדמנות גדולה לעלות למקום השני בטבלה, כשהפסידה 2:0 לקבוצתו של שלומי דורה. בני לוד נמלטה מהתחתית אחרי 1:4 מרשים על ראשל"צ ששקעה. מרמורק ניצחה 0:2 את איכסל

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 של הליגה הלאומית יצא לדרך אחר הצהריים (שישי), כשבמוקד המשחק שבו אירחה הפועל אשקלון את הפועל עפולה בפלייאוף העליון וניצחה אותה 0:2. עפולה החמיצה הזדמנות לעלות למקום השני. הפועל רמת השרון אירחה את הפועל פתח תקווה לקרב תחתית לוהט בפלייאוף התחתון שהסתיים ב-0:0.

הפועל מרמורק פגשה בביתה את נועלת הטבלה הפועל איכסל, גברה עליה 0:2 וזינקה למקום ה-10 בטבלה. מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל עכו, ניצחה 0:1 והמשיכה את התקופה הנהדרת שלה. עכו ירדה למקום ה-14. בני לוד אירחה את הפועל ראשון לציון והביסה אותה 1:4. קבוצתו של ערן קוליק המשיכה בבריחה מהאזור המסוכן והיא מדורגת במקום ה-12, קבוצתו של ניר ברקוביץ' שקעה מתחת לקו האדום.

הפועל אשקלון – הפועל עפולה 0:2
אחרי שני ניצחונות רצופים, החבורה של יגאל אנטבי רשמה הפסד צורב באשקלון לקבוצה של שלומי דורה. בדקה ה-76, עלתה המארחת ל-0:1. מתפרצת נהדרת הסתיימה בנגיחה של אליאור משעלי לרשת. בדקה ה-90, 0:2 לאשקלון. ניניס הגביה לראשו של משעלי שנגח בעוצמה פנימה והשלים צמד פרטי. האורחת החמיצה הזדמנות גדולה לזנק למקום השני ממנו עולים בסוף העונה לליגת העל, המנצחת נותרה במקום השישי.


דורה. ניצחון ביתי מרשים (מאור אלקסלסי)

הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה 0:0
קרב התחתית הלוהט שנערך ברמת השרון, הסתיים בלי שערים. שתי הקבוצות מסובכות במאבקים נגד הירידה.

הפועל מרמורק – הפועל איכסל 0:2
מותחן תחתית גדול שבו התארחה נועלת הטבלה אצל החבורה של אסי דומב. המארחת זכתה בניצחון שהעניק לה הרבה אוויר לנשימה במאבקי בתחתית. בדקה ה-82, 0:1 למרמורק. יהב אפריאט שלח את הכדור לרשת של האורחים. שש דקות בתוך תוספת הזמן עלתה מרמורק ל-0:2. רז יצחק קיבל כדור נהדר וגלגל אותו לרשת. ראשון לציון שקעה במקום ה-15, מתחת לקו האדום, מרמורק זינקה למקום ה-11.

מכבי אחי נצרת – הפועל עכו 0:1
שחקניו של מוטי איוניר מוליכים את הפלייאוף התחתון והיום הם המשיכו את התקופה הנהדרת מבחינתם וזכו בעוד ניצחון ביתי. בדקה ה-65 קיבל בוזורגי כדור טוב מעלי חטיב, ומקרוב שלח אותו לרשת והעניק לירוקים עוד שלוש נקודות. עכו ירדה למקום ה-14.


מוטי איוניר. עוד ניצחון במסע הנהדר (דני מרון)

בני לוד – הפועל ראשון לציון 1:4
עוד קרב תחתית בו אירחה קבוצתו של ערן קוליק את זאת של ניר ברקוביץ' והביסה אותה. כבר בדקה הראשונה עלתה המארחת ל-0:1. ג'וף גאירה מצא את הרשת אחרי פחות משישים שניות מהפתיחה. בדקה ה-14 כבר 0:2 ללוד. מעוז סמיה קיבל כדור שהוגבה לרחבה ונגח בעוצמה לרשת האורחים. בדקה ה-21 חזרה ראשל"צ למשחק כשצימקה ל-2:1. מרשיץ' הגביה ממצב נייח לראשו של דולב בלולו, שנגח פנימה.

בדקה ה-71, בני לוד עלתה ל-1:3. אבו ענזה קיבל כדור עמוק והקפיץ אותו פנימה. בדקה ה-79, השלימה לוד את ניצחונה המרשים כשעלתה ליתרון 1:4. רז שביט בעט כדור חזק מ-25 מטרים לרשת. לוד זינקה למקום ה-12, ראשון לציון שקעה במקום ה-15, עמוק מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי