נס ציונה ניצחה את קטמון ועלתה למקום הראשון, תיקו לנצרת עלית

סקציה נס ציונה
סקציה נס ציונה | האתר הרשמי

הכתומים השיגו ניצחון חשוב במאבקי העלייה, נצרת עלית מעדה נגד הפועל עפולה. מהפך אדיר לכפר סבא ב-1:3 על אשקלון, 1:2 לבית"ר תל אביב על הפועל רמת גן

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית נכנסת לישורת האחרונה של העונה, והקרב על המקום שמוביל לליגת העל הולך ומתחמם. ערב המחזור רק פער של 5 נקודות הפרידו בין המוליכה נצרת עילית במקום הראשון, לבין הפועל אשקלון, הממוקמת במקום 6. כשנשארו רק 3 מחזורים לסיום העונה. בסיום הערב, נס ציונה השיגה ניצחון חשוב ועלתה למקום הראשון על חשבון נצרת עלית, שמעדה נגד הפועל עפולה.


הפועל נצרת עילית – הפועל עפולה  0:0

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, למרות המיקום הגבוה של שתי המתמודדות בליגה. למרות לא מעט החמצות מצד שתי הקבוצות, שום קבוצה לא הצליחה להמיר את זה לכיבוש שערים או ניצחון. תיקו 0 מאכזב, שמסבך את נצרת עוד יותר בצמרת.


הפועל קטמון – נס ציונה 1:0

נס ציונה הגיעה למשחק כשניצחון יכול להעלות אותה למקום הראשון. המשחק היה דיי שוויוני, עד שבדקה ה-67 נאור סבג, העלה את נס ציונה ליתרון 0:1. הכתומים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום המשחק, ובזכות התיקו של הפעל נצרת עלית נגד עפולה, עלו למקום הראשון, כשנותרו 9 נקודות בקופה. 


הפועל כפר סבא – הפועל אשקלון  1:3

הפועל אשקלון רצתה לנצח את המשחק הזה. כבר אחרי שלוש דקות, היא עלתה ליתרון של 1:0 מרגליו של אליאור משלי. חניכיו של  אופיר חיים היו עדיפים לאורך כל המחצית הראשונה, ורק חוסר מזל נמנע מהם יתרון גדול יותר. המחצית השנייה נפתחה בצורה שונה מבחינתה של אשקלון שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה עומר פדידה משווה את התוצאה ל- 1:1, ולמרות מערך הגנתי של כפר סבא, בדקה ה-85 אחרי בעיטה מרחוק של בנג'מין שפגעה בתומר לוי ונכנס פנימה. מהפך. כפר סבא המשיכה לתקוף ונעצה את המסמר האחרון בדקה ה-91 משערו של בנג'מין אחרי טעות קשה בהגנה של אשקלון.

 

תוצאה נוספת: ביתר תל אביב – הפועל רמת גן 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי