דרמה בלאומית: הפועל עכו במבחנים, ראשל"צ, רמה"ש והפועל פ"ת ניצלו

הפועל עכו אשדוד
הפועל עכו אשדוד | ערן לוף

העכואים נפרדו ב-2:2 מבני לוד ויתמודדו במשחקי המבחן מול מכבי הרצליה מליגה א'. 0:1 לכתומים של ניר ברקוביץ' על מרמורק, 0:1 לקבוצה מרמת השרון על מכבי אחי נצרת, ו-2:5 לשחקניו של מסאי דגו באיכסל

(גודל טקסט)
מחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית נערך אחר הצהריים (שישי) עם כל ארבעת המשחקים במקביל. בסיומם נקבע, כי הפועל עכו סיימה במקום ה-14 בטבלה והיא תשחק במבחני ההישרדות מול מכבי הרצליה מליגה א'. עכו התארחה אצל בני לוד, פיגרה 2:0, השוותה ל-2:2 אך זה לא הספיק לה כדי להבטיח הישארות בליגה בשל הפרש שערים נחות מול רמת השרון.


הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל מרמורק שכבר ירדה לליגה השלישית במטרה להימנע ממשחקי המבחן וגברה עליה 0:1. הפועל איכסל שירדה גם היא לליגה א', אירחה את הפועל פתח תקווה, המלאבסים ניצחו 2:5 והבטיחו לעצמם עוד עונה בליגה השנייה. הפועל רמת השרון אירחה את מכבי אחי נצרת, ניצחה 0:1 ונשארה בלאומית.


בני לוד – הפועל עכו 2:2
לוד שהבטיחה זה מכבר עוד עונה בליגה הלאומית, עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-21, משער של מוראד אבו אנזה. בדקה ה-25, כבר 0:2 ללוד, כשאבו אנזה השלים צמד נהדר והעניק למארחת יתרון כפול. עכו צימקה ל-2:1 בדקה ה-45, שניות לפני השריקה להפסקה, משער של אליאור סיידר. בדקה ה-74, סיידר השלים צמד ענק כשדחק מקרוב פנימה והשווה. התיקו הזה לא הספיק לעכו שסיימה במקום ה-14 בטבלה והיא תשחק במבחנים מול מכבי הרצליה מליגה א'.



סיידר. צמד שערים שלו, לא הספיק (האתר הרשמי)


הפועל ראשון לציון – הפועל מרמורק 0:1
המארחת ידעה כי ניצחון על היורדת לליגה א', ימלט אותה ממשחקי המבחן. בדקה ה-58, עלתה המארחת ליתרון 0:1, אחרי שאיתמר שבירו כבש עם מספרת נהדרת. זה הספיק לשחקניו של ניר ברקוביץ' כדי להבטיח עוד עונה בלאומית.



מוטי איווניר. הפסד חוץ שלא שינה דבר לקבוצתו (דני מרון)


הפועל רמת השרון – מכבי אחי נצרת 0:1
זה היה משחק גורלי עבור המארחת, שביקשה להימנע ממשחקי המבחן. מנגד, האורחים ומאמנם מוטי איווניר, הבטיחו זה מכבר את הישארותם בלאומית. בדקה העשירית עלתה רמת השרון ליתרון 0:1, כשפז בן ארי דחק את הכדור לרשת האורחים.


הפועל איכסל – הפועל פתח תקווה 5:2
מול האחרונה בטבלה שלא ניצחה ב-12 המשחקים האחרונים שלה, המלאבסים ניצחו בקלות והבטיחו לעצמם עוד עונה בלאומית. כבר בדקה ה-13, הפועל איכסל עלתה ל-0:1, אחרי שאמיר חלאילה במהלך אישי נהדר, העלה את המארחת ליתרון מוקדם. בדקה ה-21, הפועל פ"ת השוותה ל-1:1 כשאמאדו סוקונה בעט מקרוב פנימה ואיזן את התוצאה.



מסאי דגו. ניצחון חוץ שהבטיח הישארות (לירון מולדובן)


חלפו דקתיים, ובדקה ה-23 הושלם המהפך, 1:2 להפועל פ"ת. טאקויה מורייאמה קיבל כדור במרכז הרחבה, וכבש בקלות שער שני לכחולים. הקצב המסחרר נמשך ובדקה ה-26, 2:2. אנס דאבור השווה בבעיטה חופשית נהדרת לפינה הקרובה והשווה. בדקה ה-64, 2:3 למלאבסים. שוב היה זה סוקונה שנכנס לרחבה ומול שער ריק, בעט פנימה. בדקה ה-82, השלים סוקונה שלושער פרטי והעלה את הפועל פתח תקווה ליתרון 2:4. בדקה ה-84 גלגל שגיא דרור את הכדור לשער המארחת וקבע 2:5. איכסל נפרדת מהליגה הלאומית בתבוסה ביתית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי