נצרת עילית תפנה לוויצמן יער, הוכנבוים: "שמענו דברים"

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | ערן לוף

המאמן לאחר ה-0:1 על בית"ר ת"א/רמלה שלא הספיק לעלות ליגה: "מקווה שהמשחקים היו כשרים". המועדון הודיע: "לאחר שיחות עם שחקנים וחברי הנהלה בעפולה, החלטנו לבדוק את התנהלותו של אנטבי"

(גודל טקסט)
סקציה נס ציונה הצליחה להדהים את עולם הכדורגל פעם נוספת, כאשר שנה אחרי ששבה מליגה א' לליגה הלאומית, עשתה את הבלתי ייאמן והשיגה גם את הכרטיס לליגת העל אליה היא תשוב כעת לאחר 51 שנות היעדרות. עם סקציה העפילה גם הפועל כפר סבא, שבדקה ה-97 – בשנייה האחרונה של העונה בליגה הלאומית – ניצחה 2:3 בעפולה ותשוב לליגת העל אחרי שנתיים.


כך, עמוק בתוספת הזמן של מחזור סיום העונה ולמרות שהייתה עם יתרון נקודות מבטיח במהלך הפלייאוף העליון, מצאה את עצמה הפועל נצרת עילית של ירון הוכנבוים מחוץ לליגה הבכירה והיא תיאלץ לנסות להעפיל רק בעונה הבאה. מיד לאחר שניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב רמלה, ניצחון שכאמור לא הספיק, הוכנבוים לקח אחריות ואישר שיעשה חושבים אם להמשיך בקבוצה, אבל גם הפנה אצבע מאשימה כלפי קבוצות אחרות.


בסיום המשחק פרסם המועדון הודעה רשמית: "הפועל נצרת עילית מברכת את נס ציונה ואת כפר סבא לרגל עלייתן לליגת העל. כמו כן, מחר בבוקר נפנה להתאחדות לכדורגל ולחברת ויצמן יער בבקשה שתבדוק את התנהלותו של המאמן יגאל אנטבי וזאת לאחר שיחות עם שחקנים וחברי הנהלה מהפועל עפולה".



"לא אסכם עונה שלמה, אבל זו הייתה עונה פנטסטית", אמר הוכנבוים, "בעונה שעברה שרדנו במשחקי מבחן והפכנו לקבוצה לגיטימית וטובה. שיחקנו בפלייאוף בלי השחקים הטובים שלנו שנפצעו והורחקו, היו חסרים לנו שחקנים דומיננטיים ומנהיגים. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה, אבל זה חלק מהמשחק וכפר סבא עשתה פלייאוף מדים. מקווה שכל המשחקים היו כשרים, כי אנחנו שומעים על כל מני חילופים ודברים שהיו גם בשבוע שעבר. אתם שואלים אם בגלל זה לא עלינו? פתחנו את הפלייאוף ביתרון שבע נקודות מהמקום השלישי, פער סביר וטוב, ואני מאחל לעצמי ולכל קבוצה פער כזה. הסברתי על חלק מהבעיות שהיו".



כפ"ס פיגרה 2:0, אך הפכה בדקה ה-97: "מקווה שהכל היה כשר" (מאור אלקסלסי)


האחריות שלו לכך שהקבוצה לא עלתה: "אני חלק מקבוצה שלמה. מי שהיה במשחקים שלנו ראה שהיו לנו משחקים לא טובים בפלייאוף, אבל ארבעת המשחקים האחרונים היו טובים. לפעמים אתה תלוי בשפיץ של הנעל וחבל מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל. הייתי סגור בקבוצה לעונה הבאה בתנאי שנעלה ליגה, עכשיו אני צריך לחשוב על זה טוב-טוב. כרגע זה לא מעניין אותי, רק הכאב של אנשי נצרת עילית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי