טסלפפה: "רוצה ליהנות מהרגע, הפועל פ"ת לא דיברה איתי"

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

מאמן סקציה נס ציונה התראיין ב-103FM והכחיש שפנו אליו ממלאבס כבר ביום אחרי עליית הליגה ההיסטורית: "לא אמשיך בקבוצה כי אין לי תעודת פרו. אין לי בעיה להמשיך בליגה הלאומית"

(גודל טקסט)

עופר טסלפפה, המאמן שהעלה את סקציה נס ציונה לליגה הבכירה לראשונה אחרי 51 שנה, הפתיע אמש (שני) בסיום המשחק האחרון של העונה כשהודיע כי לא ימשיך עם הקבוצה בעונה הבאה מכיוון שאינו מחזיק בתעודת פרו, בלעדיה הוא לא יכול לשמש כמאמן ראשי בליגת העל. המאמן גם שלל כל אפשרות שימשיך בנס ציונה בתפקיד אחר מכיוון שלא יוכל לשמש בפועל כמאמן הראשי ועל כך דיבר הערב בתכנית הספורט ב-103FM.

"הציעו לי בנס ציונה להמשיך, אבל לי את התעודה המתאימה", אמר טסלפפה, "אני לא רואה את עצמי מאמן צללים ולא רוצה להתחבא מאחורי מישהו. אני מאמן טוטאלי וצריך להוביל את הקבוצה שלי. מאמן צריך להוכיח את עצמו בכל ליגה, אין לי בעיה להמשיך בליגה הלאומית".

העלייה המפתיעה: "הגענו מליגה א' במטרה לשרוד, אבל העלייה הייתה על המדף עבור כל הקבוצות. זו ליגה מאוד שוויונית. כשניצחנו את כפר סבא 1:5, קבוצה שהייתה במקום הראשון, ראיתי שאנחנו יכולים להילחם על העלייה. רציתי להתחזק ולא היה לנו כסף".


בשנה שעברה הם חגגו עלייה מליגה א' (דני מרון)


כיצד שורדים בליגת העל:
"אחד הדברים הכי קשים יהיו לעזוב את הבית, את המגרש הביתי. זו מכה מאוד גדולה, כי הביתיות חשובה. לנס ציונה יש מתקן ייפה שבגלל מספר המקומות שמכיל לא מתאים לליגת העל". 

אם סיכם בהפועל פתח תקווה: "באמת שלא. אני יצאתי עם אשתי לחופשה באילת, אני רוצה ליהנות מהרגע כי לא כל יום קבוצה כמו נס ציונה מעפילה לליגת העל. לא דיברו איתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי