רפואה הבהיר: "אגיע אם מוגרבי, ג'אבר, גאדיר ועותמאן יישארו"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

המאמן המבוקש אמנם נמצא בחופשה פרטית, אבל שלח מסר ברור להנהלת בני סכנין, שמימשה את האופציה על קשר בן ה-24. עתידו של ראדי במועדון עדיין לא ברור

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין צפויה להחליט עד סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא לגבי זהות המאמן לעונה הבאה. המועמד המוביל מבחינת ההנהלה הוא אקס הפועל תל אביב, קובי רפואה כאשר בסכנין שהוא הבנאדם המתאים להוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל.

המאמן מצדו אינו ממהר לקבל החלטה ובכלל נמצא בחופשה פרטית והחלטתו ככל הנראה תהיה בתחילת שבוע הבא. בכל מקרה בשיחות בין המאמן לראשי סכנין הבהיר רפואה כי בכדי להגיע לסכנין ירצה להשאיר את רוב הסגל עמו יוכל להילחם על עליית ליגה. בין השאר אמר רפואה לקברניטי סכנין: "אגיע בתנאי שפיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר, מוחמד גאדיר ועלי עותמאן יישארו בקבוצה".

הנהלת סכנין ביצעה את המהלך הראשון והודיעה כי היא מממשת את האופציה על ג'אבר ולמעשה תשדרג את שכרו למרות הירידה לליגה הלאומית, אבל הקשר עצמו עדיין בוחן מספר אופציות בליגת העל.


חוזהו של עטאא ג'אבר שודרג למרות ירידת הליגה (אריאל שלום)

גם עתידו של מוגרבי אינו ברור כאשר השחקן זוכה להתעניינות של קבוצות רבות בליגה הראשונה ואילו סכנין עשויה להציע לו מענק עלייה גבוה אם תחליט להעמיד תקציב גבוה. מי שעתידו לא ברור הוא הקשר מהראן ראדי שמחזיק בחוזה גבוה ועדיין לא ברור אם יישאר עונה נוספת בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי