דחה את המחזרות: פיראס מוגרבי צפוי להישאר בבני סכנין

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

בתום פגישה חיובית בין הכוכב לבין ראש העיר ספואת אבו ריא, הצדדים קרובים לסיכום על המשך דרכו של השחקן שינסה להשיב את הקבוצה לליגת העל. מימר מועמד לאמן את הקבוצה, גם שביט והוכנבוים על הפרק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

למרות חיזורים רבים מצד הפועל תל אביב, מכבי נתניה והפעול חיפה, פיראס מוגרבי קרוב לסיכום לעונה נוספת בבני סכנין אותה הוא הוא יוביל וינסה להחזיר לליגת העל, כאשר ההשחקן עצמו אישר את הפרטים בשיחה עם ספורט1.

בסוף השבוע האחרון, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, נפגשו נציגיו של השחקן עם נציגי העירייה ושוחחו עם מענק עלייה שיקבל מוגרבי כדי להישאר והיום (שלישי) נערכה פגישה נוספת בין השחקן לבין ראש עיריית סכנין, ד"ר ספואת אבו ריא, שהבהיר לאחרון כי הוא מצפה שהוא יהיה האיש שיחזיר את הקבוצה לליכת העל.

במקביל, בסכנין ממשיכים לעסוק בנושא המאמן כאשר המועמד המוביל קובי רפואה ירד מהפרק לאחר משא ומתן ארוך בסיומו הבהיר כי הוא מעדיף להמתין להצעות מליגת העל.

מי שמוזכרים כעת כמועמדים העיקריים הם ירון הוכנבוים ושרון מימר, אליו צפויה להיעשות פנייה בקרוב. אפשרות נוספות היא המשך דרכו של אלדד שביט, שסיים את העונה החולפת כמאמן בני סכנין וזוכה לערכה מצד השחקנים ומצד חלק מחברי ההנהלה.


פנויה צפויה להיעשות בקרוב. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי