בסכנין מוטרדים: "זה לא אופי של קבוצה שתעלה ליגה"

חאלד חלאיילה
חאלד חלאיילה | אודי ציטיאט

במועדון מאוכזבים מההפסד להפועל ר"ג בגמר גביע הטוטו בו איבדו יתרון מוקדם, אך מעמדו של יחזקאל יציב. החלוץ אלי אלבז צפוי להצטרף בניסיון למלא את החור שהותיר גאדיר, מוגרבי צפוי לחזור לסגל בשבוע הבא

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בבני סכנין לאחר ההפסד בגמר גביע הטוטו להפועל רמת גן, במשחק בו עטאא ג'אבר כבר העלה אותה ליתרון מוקדם שלא הספיק בעקבות מהפך של האורדונים במחצית השנייה.

האווירה בחדר ההלבשה בסיום המשחק הייתה קשה, כאשר חלק גדול מהשחקנים בחר לעזוב במהרה את המקום, כמו גם היו"ר מוחמד אבו יונס. "זה לא אופי של קבוצה לעליית ליגה. יש חשש שחלק גדול מהשחקנים באו להעביר עונה וחייבים לעצור את זה", אמרו במועדון. עם זאת, מעמדו של המאמן ניסן יחזקאל בשלב זה יציב.

במחזור הבא בליגה הלאומית מחכה לבני סכנין מפגש מול הפועל עכו ובקבוצה מאמינים שהחיזוק, לצד חזרתם של מהראן ראדי ופיראס מוגרבי, יובילו לשיפור משמעותי ביכולת ובתוצאות. כפי שפרסמנו אתמול, ראדי נפגש עם ההנהלה בניסיון לרכך את היחסים, וכך הקשר חזר לראשונה לסגל והוא צפוי לקבל הזדמנות לפחות עד מועד ההעברות בחודש ינואר.


ראדי ושחקני סכנין לאחר ההפסד בגמר (אודי ציטיאט)

לגבי מוגרבי, הקשר שהתאושש מפציעה קשה מתאמן כבר באופן מלא וההערכה היא שיהיה בסגל במחזור הבא. בנוסף, בסכנין עדיין רוצים להתחזק ומחפשים מחליף ראוי למוחמד גאדיר, שעזב הקיץ לבני יהודה. בתחילה רצו במועדון את בן אז'ובל, שגם כן עבר לכתומים, וכעת נראה כי אלי אלבז יצטרף לקבוצה של ניסן יחזקאל. בסכנין אישרו כי כבר מתנהלות שיחות רציניות מול השחקן במטרה להגיע עמו לסיכום סופי בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי