רעידת אדמה בסכנין: חאלד חלאיילה שוחרר

חאלד חלאילה
חאלד חלאילה | אודי ציטיאט

אחרי כמעט שני עשורים, שיאן ההופעות של הקבוצה מהמגזר קיבל מסלימאן אזברגה הודעה כי הוא אינו בתוכניות. חלק מהשחקנים המומים: "ההנהלה מצדדת במאמן, לא בטוח שזה חכם". האוהדים מתכוונים למחות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
רעידת אדמה, אין דרך אחרת לתאר את הבשורה שיצאה היום (שלישי) מבני סכנין. אחרי 19 שנים במועדון, חאלד חלאיילה, הקפטן בן ה-36, קיבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה, זאת לאחר שהמאמן סלימאן אזברגה החליט כי הוא אינו בתכניות שלו והקשר צפוי לעזוב רשמית כבר בימים הקרובים.


בסכנין מספרים כי מאז הגעתו של אזברגה, שבחר שלא להכליל את חלאיילה בהרכב, מערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. חלאיילה נחשב לסמל הגדול בתולדות המועדון והמהלך גרר תגובות רבות מצד שחקנים ואוהדים. חלק מהקהל, שאיבד לאחרונה את הסבלנות לאור התוצאות, החליט למחות נגד השחרור. "מדובר ברעידת אדמה אמיתית", סיפר אחד מהשחקנים בשיחה עם ספורט1. "ההנהלה החליטה לצדד במאמן, אבל אני לא בטוח שזו הייתה הפעולה החכמה והנכונה".


חלאיילה, שיאן ההופעות של המועדון בכל הזמנים, החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של בני סכנין בעונת 2000/01 אז ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. בסיום עונת 2002/03 היה שותף הקשר לעלייה ההיסטורית לליגת העל וב-2004 הניף עם הקבוצה את גביע המדינה.


בינואר 2017 שבר את שיאו של יוסי אבוקסיס והפך לשיאן הכרטיסים הצהובים של ליגת העל בכל הזמנים. אשתקד, כזכור, ירדה הקבוצה מהמגזר לליגה הלאומית והעונה רשם הקפטן שבע הופעות ב-12 משחקים והיה שותף לפתיחת העונה החלשה שהובילה לכך שהמאמן ניסן יחזקאל התפטר מתפקידו.

 


בדרך החוצה מסכנין אחרי 19 שנה. חאלד חלאיילה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי