סלימאן אזברגה לחאלד חלאיילה: אין טעם שתגיע לאימון

חלאד חלאיילה
חלאד חלאיילה | אודי ציטיאט

בניגוד לשאר השחקנים ששוחררו וקיבלו רשות להתאמן, מאמן בני סכנין ביקש מהקפטן להסדיר את הנושא מול ההנהלה שתזמין אותו בקרוב לשיחה. בקבוצה התפלאו: "לאחרונה החתימו אותו על חוזה חדש, ההתנהלות לא ברורה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
יממה לאחר שחאלד חלאיילה קיבל הודעה על סיום דרכו בבני סכניןהרוחות במועדון עדיין סוערות. הקשר הוותיק התבשר היום (רביעי) על ידי המאמן סלימאן אזברגה כי אין טעם שיגיע לאימון. בניגוד לשאר השחקנים ששוחררו וקיבלו רשות להתאמן, הקפטן התבקש לא להגיע עד שהנושא יוסדר מול הנהלת הקבוצה שצפויה להזמין אותו לשיחת הבהרה.


לפני האימון שנערך אתמול, אזברגה שוחח עם מספר שחקנים ובישר להם כי אינם נמצאים בתכניות המקצועיות. המאמן הבהיר שהם רשאים לפנות להנהלה, אך נתן לאותם שחקנים להמשיך להתאמן עד שעניינם יוסדר. השיחה בין אזברגה לחלאיילה הייתה מעט שונה ומאוחר יותר התבקש כאמור הקפטן שלא להגיע לאימון.


שחקנים וגורמים במועדון הגיבו להחלטה בתדהמה, כאשר גם העיתוי שנבחר, יותר מחודש לפנית הפתיחת החלון, עורר סערה. אחרי המשחק מול בני לוד, בו פתח חלאיילה בהרכב, זכו השחקנים לשמונה ימי מנוחה וכשחזרו לאימונים בתחילת השבוע נפל הפור לגבי עתידו של הקפטן. בסכנין אמנם אישרו כי אזברגה לא אהב את הגישה של חלאיילה באימונים, אך ציינו כי העניק לו בכל זאת את המקום ב-11.



אזברגה לא אהב את הגישה באימונים (אריאל שלום)


לספורט1 נודע כי השיחה בין השניים לא התנהלה בטונים גבוהים, אולם חלאיילה ענה לאזברגה שכאמור הבהיר בתגובה כי הוא לא מעוניין שהקשר ישמור על כושר לצד שאר השחקנים. למרות זאת, חלאיילה בחר להגיע לאימון הבוקר אך לא התאמן עם חבריו. "לא מובן מה הוביל את סלימאן להתנהל בצורה הזו", סיפר שחקן בקבוצה. "רק הקיץ ההנהלה החתימה את חאלד על חוזה חדש ודיברה על חשיבותו הגדולה, כך שהצעד שלה הוא לא פחות תמוה".


חלאיילה, שיאן ההופעות של המועדון בכל הזמנים, החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של בני סכנין בעונת 2000/01 אז ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. בסיום עונת 2002/03 היה שותף הקשר לעלייה ההיסטורית לליגת העל וב-2004 הניף עם הקבוצה את גביע המדינה.


בינואר 2017 שבר את שיאו של יוסי אבוקסיס והפך לשיאן הכרטיסים הצהובים של ליגת העל בכל הזמנים. אשתקד, כזכור, ירדה הקבוצה מהמגזר לליגה הלאומית והעונה רשם הקפטן שבע הופעות ב-12 מחזורים והיה שותף לפתיחת העונה החלשה שהובילה לכך שהמאמן ניסן יחזקאל התפטר מתפקידו.


עומד לעזוב את בני סכנין אחרי 19 שנים. חאלד חלאיילה (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי