תחנה חדשה: ערן לוי חתם בהפועל עפולה עד תום העונה

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

הקשר בן ה-34, שנפרד לאחרונה מאום אל פאחם אחרי תקופה קצרה, הצטרף לקבוצה שמנסה לשרוד בליגה הלאומית ויערוך כבר מחר את אימון הבכורה שלו. המאמן שלומי דורה: "שמח שנחזור לשתף פעולה ובטוח שישדרג אותנו"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

ערן לוי מצא בית חדש: הקשר בן ה-34 סיכם היום (ראשון) את תנאי בהפועל עפולה מהליגה הלאומית וחתם על חוזה עד תום העונה, באמצעות סוכנו עו"ד רועי דניאל. כבר מחר יגיע לוי לאימון הבכורה שלו בבירת העמק וינסה לעשות לקבוצה במאבקי ההישרדות בליגת המשנה.

הקשר היה מיועד לעפולה כבר לפני חודש, אך ההצעה שקיבל אז הייתה נמוכה מזו שקיבל בהפועל אום אל פאחם ולכן הוא בחר להצטרף לקבוצה של ניר ברקוביץ'. כידוע, לאחר עימותים חוזרים ונשנים בינו לבין המאמן, הצדדים הגיעו להחלטה משותפת על פרידה.

מאמנה של עפולה, שלומי דורה, הביע עניין בשחקן ולאחר שקיים איתו שיחה, לוי החליט לחתום בקבוצה. דורה אמר לאחר החתימה: "אני שמח על הצטרפותו של ערן לוי לקבוצה ועל כך שנחזור לשתף פעולה. אני מאמין שהוא ישדרג אותנו. הוא תוספת כוח משמעותית ואני בטוח שעפולה ואוהדיה ייהנו מהיכולת שלו".

לוי היה מועמד לאחרונה גם להפועל חדרה ולא.ס אשדוד מליגה א', אך שרון מימר סירב לצרפו לקבוצה מליגת העל, ואילו השחקן העדיף לשחק בליגה הלאומית ולכן לא בחר באשדוד.

תחנה חדשה בליגה הלאומית. ערן לוי (מאור אלקסלסי)
תחנה חדשה בליגה הלאומית. ערן לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי