ריף מסיקה: "הלב שלי עד סוף העונה יהיה רק באום אל פאחם"

ריף מסיקה
ריף מסיקה | מאור אלקסלסי

הקשר שחתם בהפועל חדרה העלה פוסט בו ניסה להמעיט את הכעס של אנשי המועדון, שטרם החליטו לגבי עתידו: "מבחינתי לחתום בליגת העל דרך אום אל פאחם זה כבוד ענק ואני חושב שזה גם כבוד ענק למועדון"

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות עלו אום אל פאחם והקשר ריף מסיקה לכותרות כאשר הקשר כבש את שער הניצחון ב-2:3 של אום אל פאחם על מכבי תל אביב בגביע ולפני יומיים חתם מסיקה בהפועל חדרה לעונת המשחקים הבאה.

החתימה של מסיקה בחדרה גרמה לזעם רב בקרב אנשי אום אל פאחם כאשר בעוד כשבועיים תשחק בשמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה ובמקביל נאבקת על מקומה בליגת העל. בקרב ראשי המועדון נטען כי ברצונם להעניש את מסיקה ולהוציאו מחוץ לסגל כזעם על התנהלותו. השחקן עצמו לא הגיב עד היום כאשר העלה פוסט ברשתות החברתיות וניסה להסביר את המצב.

מסיקה: "אוהדים יקרים, הנהלה, צוות המאמנים ושחקנים אחים שלי! ראשית אני רוצה לומר תודה לכל המפרגנים, כבוד גדול בשבילי להגיע מהמועדון הקסום הזה, הפועל אום אל פאחם, שבשנה וחצי שאני חלק ממנו היה לי לבית וביחד הגענו להישגים לא מבוטלים, עד לחתימה בליגת העל".


החתימה בחדרה הכעיסה את ראשי אום אל פאחם. ריף מסיקה (האתר הרשמי)

"מי שמכיר את המקצוע הזה יודע כמה קשיים אנחנו ככדורגלנים עוברים בקריירה המקצוענית שלנו והחתימה שלי על חוזה בליגת העל, בגיל 30 היא לא מובנת מאליה. מדובר בהגשמת חלום שכל ילד שמתחיל לשחק כדורגל בגיל שש חולם עליה, והתודה היא ללא ספק למאמן הקבוצה, להנהלה ולקהל המדהים שלנו. במבט לאחור כשנרגעתי קצת נראה שדברים היו צריכים להיעשות אחרת אבל קצת הסתחררתי מההזדמנות האדירה שניתנה לי וברור שלא הייתה לי שום כוונה חס וחלילה לפגוע באוהדי הקבוצה ובאנשי ההנהלה של המועדון".

"החתימה שלי בליגת העל היא לשנה הבאה ואני יכול להבטיח שהראש הרגלים ובעיקר הלב שלי עד סוף עונת המשחקים הנוכחית יהיו רק באום אל פאחם, אגיע מחויב כמו בכל משחק שהגעתי עד עכשיו במטרה להגיע ביחד עם המועדון שלנו רחוק ככל שנוכל להגיע העונה בליגה ובגביע. הפריצה שעשיתי בשנה וחצי האחרונות היא בזכות אום אל פאחם ואני לא אשכח את זה לעולם.

"שוב, מבחינתי לחתום בליגת העל דרך אום אל פאחם זה כבוד ענק ואני חושב שזה גם כבוד ענק למועדון, ומקווה שהחתימה שלי תשמש הוכחה לכל כי אום אל פחם הוא מועדון ענק שאפשר להגשים איתו ודרכו חלומות וכל שחקן ישאף להגיע לשחק באום אל פחם ולהצליח בו. תודה לכולם על ההבנה, האהבה שלי אליכם היא אדירה והיא מעבר למילים שהפוסט הזה יוכל להביע. אני אוהב אתכם יאללה פחמוואי".


"הלב שלי עד סוף עונת המשחקים יהיה רק באום אל פאחם". ריף מסיקה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי