קורצקי מונה למאמן ראשל"צ: "הגעתי כדי שנחזור לליגת העל"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

כחודש לאחר שהתפר מהפועל רעננה, ירד המאמן לליגה הלאומית בניסיון להשיב את הקבוצה לליגה הבכירה: "זה מקומה הטבעי ואעשה את הכל על מנת לממש את המטרה"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. לאחר פיטורי עופר טסלפפה, החלטה שהתקבלה במועדון בעקבות רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ו-5:0 מהדהד בגביע לבית"ר ירושלים, הבוקר (שלישי) הודיעה הפועל ראשון לציון על מחליפו: מנחם קורצקי, מי שלפני כחודש התפטר מהפועל רעננה לאחר כשנתיים וכעת ייצא לדרך חדשה בליגה הלאומית.

"אני שמח להגיע להפועל ראשון לציון, מועדון שצריך להיות בקדמת הבמה", סיפר קורצקי, "הגעתי על מנת להחזיר אותו למקומו הטבעי וזה בליגת העל. אעשה הכל על מנת לממש את המטרה. יש לנו עכשיו הרבה עבודה ונעשה זאת בעבודה קשה. עכשיו פחות דיבורים ויותר מעשים. בהצלחה לכולנו".

המשימה הראשונה של המאמן החדש תהיה ההחלטה על עתידו של קלאודימיר פריירה. בהנהלת הקבוצה חשבו לשחרר את הקשר הברזילאי, אך כעת יחכו להחלטה של האיש החדש על הקווים.

בקריירה הארוכה שלו אימן קורצקי בין השאר גם את בהפועל ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל רמת השרון, מכבי נתניה והפועל פ"ת. בין היתר הוא חתום על עלייה לליגת העל עוד בקדנציה הראשונה שלו עם הפועל רעננה בעונת 2012/13.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי