מכוונת לליגת העל: מוחמד כליבאת חתם באום אל פאחם

אחמד אבו אלעם ,מוחמד כליבאת, מוחמד אבו שלמה
אחמד אבו אלעם ,מוחמד כליבאת, מוחמד אבו שלמה | אום אל פאחם

לאחר ההדחה מגביע המדינה, הקבוצה של נועם שהם הציגה רכש מרשים כאשר הקיצוני בן ה-29 הצטרף מהפועל ראשון לציון. כבש העונה שני שערים ב-18 משחקים בלאומית. "הוא מתאים לנו חברתית ומקצועית"

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם עדיין לא הרימה ידיים על חלום העלייה לליגת העל והיום (רביעי) הציגה רכש מרשים, כאשר הקיצוני מוחמד כליבאת חתם עד תום העונה, אותה פתח השחקן בן ה-29 בהפועל ראשון לציון.

מאמן הקבוצה נועם שהם לאחר ההחתמה: "כליבאת הוא שחקן נהדר שמתאים לנו מקצועיות וחברתית. אנחנו שמחים מאוד שהוא איתנו. מבחינה אישית, אני מאוד רציתי אותו בקבוצה ואני מודה להנהלה שהביאה אותו".

כבר בתחילת העונה הנוכחית דובר על כך שכליבאת, ביחד עם אנס דאבור, יעבור בטרייד לקבוצה מאום אל פאחם, כאשר ריף מסיקה היא אמור לעשות את הדרך ההפוכה לעיר היין. כליבאת גדל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית, ובמהלך הקריירה שלו שיחק במכבי חיפה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקווה והפועל רעננה. אשתקד שיחק בבני סכנין, עימה ירד לליגה הלאומית בתום העונה. שחקן נוסף שהצטרף לאחרונה לאום אל פאחם הוא מגן מכבי צור שלום ג'פרי ניסמבאום.


כליבאת. יעזור לקבוצתו לעלות לליגת על? (מאור אלקסלסי)

אחרי ההדחה מגביע המדינה נגד מכבי חיפה, להפועל אום אל פאחם נותר רק להמשיך והילחם על עליית הליגה שהיא כל כך רוצה. הקבוצה מהמשולש מדורגת כעת במקום התשיעי בליגה הלאומית עם 28 נקודות, כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מבני סכנין, המדורגת רביעית. בעוד חמישה תפגוש את נועלת הטבלה הפועל עפולה ותקווה להשיג את הנקודות החשובות, במיוחד אחרי שהפסידה לבני לוד במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי