איתי מרדכי סיים את דרכו בהפועל נוף הגליל: "החלטנו לזעזע"

איתי מרדכי
איתי מרדכי | מאור אלקסלסי

לאחר ההפסד המביך להפועל אשקלון, זומן המאמן לפגישה עם ראשי המועדון ובה הוחלט על פיטוריו. ירון הוכנבוים ודני גולן בין השמות שעלו כמועמדים להחליפו

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון הודיעה הפועל אום אל פאחם על סיום דרכו של המאמן נועם שוהם והבוקר (ראשון) קבוצה נוספת הצטרפה לרשימה: הפועל נוף הגליל נפרדה היום מאיתי מרדכי, שהגיע בקיץ בניסיון להוביל אותה לכל הפחות לפלייאוף העליון.

לאחר 28 משחקים בעונה הסדירה בלאומית, נוף הגלגל מרוחקת ארבע נקודות מהמקום השמיני, ועם זאת גם במרחק של שמונה נקודות בלבד מהמקום ה-14 בו ניצבת בני לוד, ממנו יורדים למשחקי המבחן מול ליגה א'. נוף הגליל הפסידה בסוף השבוע לאחרונה בטבלה הפועל אשקלון וזה הספיק למנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, כדי לזמן את מרדכי הבוקר לפגישה בה החליטו הצדדים על פרידה.

מהמועדון נמסר: " לאחר התייעצות בין מנכ"ל הפועל נוף הגליל למאמן הקבוצה איתי מרדכי, הוחלט לבצע זעזוע בקבוצה והצדדים החליטו להיפרד בהחלטה משותפת. המועדון מעריך ומודה לאיתי על העבודה במהלך העונה בתנאים לא פשוטים וללא מגרש ביתי ובטוח וסמוך שנחזור לשתף פעולה בעתיד".

בשעות הקרובות תיפגש הנהלת הקבוצה פעם נוספת כדי לדון בשמות של מחליפים שעשויים להגיע על חשבונו של מרדכי. בין השמות שעלו כבר עתה הם ירון הוכנבוים שמאמן את עירוני רמת השרון, דני גולן שבנו משחק במועדון ולא מן הנמנע כי גם מאמן מליגה א' יעלה כאופציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי