מכבי חיפה עובדת: גיא לוזון שוחח עם דן איינבינדר

דן איינבינדר
דן איינבינדר | עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה הבהיר לקשר בית"ר ירושלים שמסיים חוזה כי הוא מעוניין לראות אותו בקיץ. דקל קינן צפוי לחתום לעונה נוספת, החלטה לגבי קהת תתקבל בתום העונה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתחילים לחשוב על העונה הבאה וכבר בשבועיים הקרובים ייפגשו עם הבלם דקל קינן. הקפטן הוותיק צפוי לחתום לעונה נוספת בקבוצה שעלולה להיות גם העונה האחרונה שלו כשחקן במועדון. במועדון בודקים אופציה להציע לשחקן תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. 


לוזון מעריך מאוד את הקפטן שעל בשל המחויבות ובכושר המשחק. "לוזון מעריך את קינן ולמרות הרצון לבנות מרכז הגנה משחקנים זרים, הבלם הישראלי יהיה חלק חשוב במשחק ההגנה גם בעונה הבאה", אמרו בחיפה.


בנוסף, לוזון ערך אתמול שיחה עם הקשר רועי קהת והסביר לו כי אין החלטה להיפרד ממנו בסיום העונה. המאמן הבהיר לקהת כי בדומה לשאר השחקנים, הוא יצטרך להוכיח את עצמו עד לסיום העונה ורק אז תתקבל החלטה לגביו. היום אף תורגל קהת בהרכב הראשון על חשבונו של אניס אלושי שהיה חלש במשחק מול מכבי תל אביב.


בקבוצה רוצים לצרף קשר ישראלי ובין השאר שוחח לוזון עם קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. לוזון אמר לקפטן בית"ר כי ישמח לראותו בחיפה בעונה הבאה, אך נראה שהחוזה שמציעה הפועל באר שבע גבוה ממה שירצו להציע לשחקן בחיפה.





גיא לוזון: "התקבלו החלטות תחת לחץ בעניין עומר דמארי"

הירוקים יארחו בשבת (18:00) את בני סכנין במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון. אחרי התבוסה למכבי תל אביב, האסיפה הסוערת של המאמן גיא לוזון ובצל השמועות לגבי מהפכה בסגל לקראת העונה הבאה, התייצב מאמן הירוקים למסיבת עיתונאים בה התייחס לתבוסה ולמשחק הקרוב. 


"הגישה שלי הייתה לבוא לשחק ולהזיז כדור ולא להסתגר, להעיף כדורים ולהתפלל לנס. בסעיף עובדות, לא הצלחנו להזיז כדור תחת הלחץ שמכבי ת"א הפעילה. עשינו את זה לרוחב בפיגור 2:0 וזה לא מספיק טוב. אנחנו צריכים לדעת להזיז כדור גם מול מכבי ת"א וגם מול באר שבע. אם אתה לא אגרסיבי כשהכדור אצל היריבה ומפסיד כל עימות, אתה בבעיה בכל הכיוונים. ניסיון לא היה פקטור אצלי. השחקנים ששיחקו מול בית"ר ירושלים היו טובים. אם הייתי מוציא אחד מהם, הייתי כועס על עצמי. ההרכב שיחק טוב ולא ראיתי סיבה להחליף אותו".


המאמן אף הצהיר: "אני תומד לוקח אחריות. תמיד האחריות היא עליי ולא משנה איפה אני מאמן. מה שאמרתי באסיפה יישאר ביני לבין השחקנים", והתייחס לעתיד השחקנים: "אחרי בית"ר הייתם אומרים שיש הרבה שחקנים ראויים והקבוצה טובה ואחרי המשחק האחרון, אומרים הפוך. אנחנו צריכים לעשות סיכום בסוף השנה אחרי עונה שלמה ואז נדע מי מתאים ומי לא מתאים. אם נגיע לאירופה וגם לא נגיע לאירופה, השחקנים שאחשוב שהם ראויים להיות כאן, יהיו. ומי שלא, לא".


בחירת ההרכב: "אין שום ניסיונות. כששחקנים מוכנים, הם עולים לשחק. אחת הסיבות שעומר דמארי נפצע לתקופה ארוכה היא כי הוא שולב לפני שהיה מוכן. הוא שיחק 900 דקות בלי שום התייחסות לרקע שממנו הוא בא. נעשו החלטות תוך כדי לחץ כדי להביא תוצאות. אני תמיד מסתכל לטווח הארוך ולא אסכן שום שחקן בפציעה בשביל שום משחק. אנשים לא מודעים לפרטים. דמארי לא היה מוכן גופנית לפתוח". 



עומר דמארי. שיחק בגלל הלחץ על הקבוצה? (ערן לוף)

המשחק הקרוב: "אנחנו רוצים לשפר את הליקויים מהמשחק האחרון ולהשתפר בכל האספקטים. סכנין יריבה עיקשת שניצחה את מכבי חיפה פעמיים העונה". 

 
עוד בחיפה, שחקן הקבוצה, נטע לביא, יעבוד עם המאמן הכושר היום והוא בספק למשחק בשבת. גילי ורמוט, קיבל מנוחה יזומה מאימון הקבוצה.
 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי