הפועל כפר סבא פיטרה את אלי כהן, פליקס נעים יחליפו

אלי כהן
אלי כהן | צילום: אודי ציטיאט

נועלת הטבלה החליטה לסיים את ההתקשרות עם המאמן, שמונה רק בינואר: "יודע שהתוצאות היו לא טובות, צר לי על ההחלטה". נעים יחזור לקדנציה שנייה

(גודל טקסט)
 בסוף ינואר, לפני פחות משלושה חודשים, הודיעה הפועל כפר סבא על מינויו של אלי כהן למאמן אחרי אותו פוסט זכור של הבעלים סתיו שחם שביקש מהאוהדים באמצעות הפייסבוק עזרה במינוי. היום (חמישי) הודיעה הקבוצה על סיום דרכו של המאמן. פליקס נעים יחזור לקדנציה שנייה כמחליפו. 


"אנו מאחלים לאלי בהצלחה ומודים לו על עבודתו המסורה", נמסר מהקבוצה שבסוף השבוע כמו כל הפלייאוף התחתון תשבות מפעילות ותשוב לשחק רק בסוף השבוע הבא. מי שאגב בישר לכהן את ההחלטה הוא המנכ"ל רובי רגב וזאת מאחר והבעלים סתיו שחם שוהה בארה"ב. 



נעים. יציל את כפר סבא? (דניאל סטרבורבדיס)


אורן ניסים ואריק בנאדו הוזכרו כמועמדים, אך שחם בחר בנעים. המאמן העלה את הפועל כפר סבא מליגה א' לליגת העל, אך פוטר במהלך העונה שעברה והוחלף על ידי שרון מימר. הוא סיים את העונה כמאמן הפועל פתח תקווה, עזב בקיץ ומאז לא אימן. 


המועדון מסר את תגובת אלי כהן: "אני לא מתכחש לכך שהתוצאות הן לא התוצאות להן ייחלנו, אך יחד עם זאת צריך לזכור שכפ"ס עוברת עונה לא קלה ומהיום שהגעתי לקבוצה ידעתי שהמאבק על ההשארות בליגה יהיה עד הרגע האחרון, צר לי על כך שהוחלט על סיום עבודתי כיוון שאני לא אדם שנוטש, אני בטוח ומאחל לצוות הנפלא שעבד איתי ולשחקנים לעמוד במשימה גם בלעדיי".



אלי כהן. כמעט שלושה חודשים בתפקיד (אודי ציטיאט)


הפועל כפר סבא, המדורגת כמאור במקום ה-14 והאחרון בליגת העל, עם 22 נקודות במאזנה – רחוקה שתיים מהפועל תל אביב ושלוש הפרש מהפועל אשקלון המדורגת במקום ה-12 שנמצא מעל לקו האדום.


אלי כהן הוא המאמן השני שמסיים את דרכו העונה בהפועל כפר סבא אחרי פיטוריו של מימר. הוא השיג ניצחון בודד תחת כהונתו, שהיה היחיד של הקבוצה ב-20 משחקי הליגה האחרונים. כהן כזכור החל את העונה בהפועל חיפה וסיים את תפקידו. בסך הכל, 15 מאמנים שונים בליגת העל נפרדו העונה מהתפקיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי