מכבי חיפה: דמארי, עטר וקהת בהרכב, איולפסון על הספסל

עומר דמארי
עומר דמארי | ערן לוף

השלושה חוזרים להרכב מול בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט1). הבלם המאכזב יירד לספסל, מאמצים לצרף את המגן פלוריאן קליין. זבידאת רותח על אבוקסיס ויבקש לעזוב

(גודל טקסט)
במכבי חיפה מבינים כי המשחק הקרוב מול בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט1) הוא ההזדמנות האחרונה במאבק על המקום הרביעי. לאחר המבוכה בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב, במועדון רוצים לתקן את הרושם לעיני הקהל הביתי מול קבוצה אותה עדיין לא ניצחו העונה.

 

המאמן גיא לוזון מתכנן מספר שינויים בהרכב ובראשם החזרתו של החלוץ עומר דמארי לאחר היעדרות ארוכה. שחקן נוסף שיקבל הזדמנות בהרכב הוא רועי קהת לגביו יש התלבטות לקראת העונה הבאה. הבלם דקל קינן יחזור להרכב לאחר היעדרות בגלל צהובים במקומו של מארק ואליינטה. הפתעה נוספת בהרכב היא הדחתו של הבלם הולמאר אוילפסון לספסל כאשר גארי קגלמאכר יעלה כבלם לצדו של קינן ואיסמעיל ריאן יפתח כמגן ימני.


אלירן עטר. חוזר להרכב. צילום: ערן לוף

 

במקביל ממשיכים התכנונים לעונה הבאה והדבר העיקרי עליו פועלים לאחרונה זה לשכנע את המגן הימני פלוריאן קליין לחתום בקבוצה. קליין הרשים מאוד את הצוות המקצועי והוא המגן המועדף לקראת העונה הבאה. כזכור, סוכנו של השחקן אישר לספורט 1 כי אכן התקבלה הצעה ממכבי חיפה, אך השחקן אינו מעוניין להגיע לישראל. ראשי המועדון מפעילים את כל הקשרים כדי לשכנע את השחקן.

 

בנוסף קיים רצון לסגור את מינויו של מנהל מקצועי חדש כבר בשבועיים הקרובים. בפני הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דוב גובשה רשימת מועמדים סופית והשניים יקבלו בקרוב החלטה בנושא.


יוסי אבוקסיס. מחכים להודעה. צילום: ערן לוף


ספורי יפתח כמגן ימני למורת רוחו של זבידאת, ניר לקס יעלה במקום חלאילה

בני סכנין רוצה להישאר במאבק על המקום הרביעי ובכדי שזה יקרה, אסור לה להפסיד למכבי חיפה. המאמן יוסי אבוקסיס מתכוון להמשיך עם מערך שלושת הבלמים שיכלול את סארי פלאח, אברהם פאס ואת מארון גנטוס הצעיר. ההפתעה בהרכב צפויה להגיע מצדו של רמזי ספורי שיפתח כמגן ימני. גם ניר לקס יקבל הזדמנות בקישור האחורי על חשבונו של חאלד חלאילה. המגן עלי עותמאן בספק בגלל פציעה.


מי שכעס על הההרכב המשוער של אבוקסיס הוא המגן הימני מוחמד זבידאת, שזעם על כך שעלי עותמאן לא יפתח ובכל זאת המאמן תירגל את רמזי ספורי. זבידאת מתכוון לשוחח עם ההנהלה ולבקש לעזוב: "אני בהלם, לא רוצים לתת לי להתקדם. אני ואבוקסיס ביחסים נהדרים ולא יודע למה אני לא פותח". בסביבתו של השחקן אמרו: "זבידאת הוא אחד המגינים המוכשרים בליגה. הוא ימצא קבוצה שתיתן לו לשחק הרבה יותר". 


בשבוע הבא צפוי המאמן יוסי אבוקסיס להודיע להנהלה על החלטתו לגבי העונה הבאה. הערכה כי אבוקסיס יעזוב את הקבוצה לטובת בני יהודה, כפי שפורסם לראשונה בספורט 1. במועדון טרם חשבו על מועמדים להחליף את המאמן ומחכים להודעה הרשמית מאבוקסיס. "הרבה מאמנים כבר הביעו עניין להגיע לקבוצה כך שלא תהיה בעיה להביא את המאמן הראוי לעונה הבאה" אמרו בסכנין.


הרכבים משוערים 

מכבי חיפה
עומרי גלזר, איסמעיל ריאן, דקל קינן, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, יניב בריק, רועי קהת, קאמיל ואצק, גילי ורמוט, אלירן עטר ועומר דמארי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, רמזי ספורי, סארי פלאח, אברהם פאס, מארון גנטוס, וואנדרסון, ניר לקס, סגס תמבי, פיראס מוגרבי, ז'אורז'יניו ויובל אבידור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי