סאבו נפצע באימון, ייעדר מהמשחק בב"ש

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים נחבל ביום שישי. גם המגן קונט המוצהב ייעדר, קלטינס במקומו

(גודל טקסט)
 בית"ר ירושלים תגיע למשחק מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר ביום שני ב-21:00 ללא אנטואן קונט המוצהב, וככל הנראה גם בלי הקשר הסלובקי אריק סאבו. האחרון נפצע בשריר הירך האחורי באימון בשישי.

 

 

דוד קלטינס אמור להיות זה שיפתח בעמדת המגן הימני במקום קונט, כך שבמקרה שגם סאבו לא יהיה בסגל יצטרך שרון מימר למצוא פתרונות בקישור. מדובר בחדשות מדאיגות, בטח לנוכח היתרון הבולט של האלופה במשחקים האחרונים בין הקבוצות. בית"ר הפסידה לב"ש בלא פחות משבעת משחקי הליגה האחרונים.  

 

 

אוהדי ב"ש לקחו השראה מהנתון הזה כשבאחד מדפי האוהדים נראתה תמונה של שחקני הקבוצה חוגגים את המימונה, שתיערך בשעת המשחק, כשאחד מהם נושא שטיח עם הלוגו של בית"ר. הקהל הצהוב שחור ממש לא אהב את הפוסט הזה וענה על כך בפוסט משלו בו קישור לתקציר המשחק מעונת 1997/98 בו הביסה אז האלופה בית"ר 2:7 את באר שבע, שירדה ליגה בתום אותה עונה. 

 

 

אימון הקבוצה בשישי היה בכלל "מעניין" כאשר במהלכו נרשמו שני עימותים בין שחקני הקבוצה. עוד לפני שנפצע, סאבו הספיק התעמת מילולית עם השוער סתיו שושן כשבנוסף היו גם חילופי דברים בין הקשר חן עזרא לשוער הראשון בוריס קליימן. עם זאת, בקבוצה לא התרגשו יותר מדי מהדברים וטענו כי האירועים לא עברו את גבול הטעם הטוב. 

 

בהגנה יפתח הבלם חסוס רואדה, שעל פי הדיווחים בקפריסין סיכם באפואל ניקוסיה. יחד עם זאת, סוכנו של השחקן בן ה-30 הכחיש כי יש סיכום וטען כי רק קיימת הצעה מהקבוצה, בדיוק כמו שיש מקבוצות נוספות באירופה, בין השאר ממולדתו של השחקן, ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי