אריק סאבו צפוי להיות כשיר לב"ש, קלטינס יפתח כמגן

אריק סאבו
אריק סאבו | צילום: דני מרון

הסלובקי של בית"ר, שנפגע באימון בסוף השבוע, יעמוד לרשותו של מימר מול האלופה. קלאודמיר יפתח

(גודל טקסט)
בשורות מעודדות לבית"ר ירושלים לקראת המפגש מחר (שני, 21:00) עם הפועל באר שבע בטוטו טרנר במסגרת המחזור ה-30.


הקשר אריק סאבו, שנפצע באימון בשישי בשריר הירך האחורי, צפוי להיות כשיר. כעת יוכל המאמן שרון מימר, ששימש כזכור כעוזרו של ברק בכר עד אמצע העונה שעברה שעה שעבר להפועל כפר סבא, להסיט מהקישור את דוד קלטינס אל עמדת המגן הימני על חשבונו של אנטואן קונט המוצהב.


במרכז ההגנה צפוי לפתוח הבלם חסוס רואדה, שעל פי הדיווחים סיכם את תנאיו באפואל ניקוסיה הקפריסאית. בית"ר עדיין לא הגישה לשחקן הצעה, אך יש לזכור שהבעלים אלי טביב היה עסוק בשבעה על מות אמו וכעת יהיה פנוי לחזור ולתכנן את העונה הבאה. 


הקפטן דן איינבינדר, שלא פתח מול בני סכנין (0:3), אך נכנס כמחליף במצב של 0:0 במחצית והצטיין, ישוב ל-11 מול אחת הקבוצות שמחזרות אחריו. הקשר קובי מויאל, שלא היה בסגל מול סכנין יתלבש מחר.


בקרב מחנות האוהדים האווירה התחממה לפני המשחק ובדף האוהדים של האלופה, "וסרמיליה", נכתב פוסט ברוח חג המימונה שיצויין מחר, בו נראים שחקני באר שבע חוגגים כשהם אוחזים בשטיח עם הסמל של בית"ר.




ניצחון יעלה את בית"ר למקום השלישי על חשבונה של מכבי פתח תקווה, משימה שנראתה בלתי אפשרית עד לפני כמה מחזורים, אולם בבית"ר יצטרכו להתגבר על ההיסטוריה שמראה שבעה הפסדים לב"ש בשבעת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים.


הרכב משוער: בוריס קליימן, מרסל הייסטר, חסוס רואדה, דן מורי, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, דן איינבינדר, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי