בבית"ר זועמים על פפיר: "עשה הרבה כבוד להפועל באר שבע"

ארז פפיר
ארז פפיר | צילום: דני מרון

בקבוצה מהבירה לא אהבו את ההתעלמות של השופט מההכשלה של עזרא בהפסד 2:0 בטרנר. נמני ייפגש עם טביב בנוגע לעתידו של איינבינדר

(גודל טקסט)
 כעס בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע אמש (שני), ולא בגלל היכולת של השחקנים. עיקר התסכול מופנה כלפי השופט ארז פפיר, שכזכור, במהלך המחצית הראשונה במצב של 0:0,  לא העניק פנדל לאורחים פנדל למרות שעל פי מצלמות הטלוויזיה נראה כי מיחאי קורהוט הכשיל את חן עזרא.

"לא ברור אם השופט הכריע, אבל ללא ספק עשה הרבה כבוד להפועל באר שבע", התייחסו במועדון מהבירה לתקרית. בנוגע ליכולת, בקבוצה היו מרוצים מאיך שנראו מרבית שלבי המשחק, מה שהגביר את תסכול מהתוצאה: "דווקא בגלל שנראנו טוב, זה מבאס יותר".




איינבינדר. יישאר בבית"ר למרות הכל? (דני מרון)
 

מי שבלט במרבית שלבי המשחק היה הבלם חסוס רואדה. כזכור, הספרדי נמצא בדרכו לאפואל ניקוסיה, אך בסביבתו שבו והדגישו את המחוייבות שלו: "הוא שחקן מקצוען ויש לו הרבה כבוד לקבוצה ולאוהדים שלה". דבר נוסף שאמרו בסביבתו הוסיף עוד רמז על כוונתו לעזוב: "הוא יהיה מרוכז ב-100% בבית"ר עד סיום החוזה".

בנושא דן איינבינדר  תתקיים פגישה בין נציגו של השחקן אבי נמני לבעלי בית"ר אלי טביב, אפילו עוד השבוע, בה ידונו הצדדים בעתידו של הקפטן. הקשר כזכור אמר אחרי המשחק אמש: "אני רוצה מאוד להישאר, אבל בסופו של דבר צריך שגם הצד השני ירצה. לא קיבלתי הצעה מבית"ר". הדברים מצטרפים לדברים שאמר איינבינדר בשבוע שעבר באותה הרוח: "יש לי הרבה סיבות להישאר בבית"ר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי