יעקב בוזגלו: נשב בקרוב עם מכבי חיפה ומכבי ת"א

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | עדי אבישי

אביו של מאור בוזגלו ב-103FM: "אני לא מסתכסך, בתקשורת עשו עניין מהריב של שחר ושלי. זה שמאור לא קיבל צ'אנס בנבחרת זו סיבה לכשלונות, הבן שלי טוב ממסי"

(גודל טקסט)
על רקע סאגת מאור בוזגלו והשאלה היכן ישחק קשר הפועל באר שבע בעונה הבאה, התראיין אביו יעקב בוזגלו ל-103 וחשף: "מבחינתי יש עדיפות להצעות מהארץ. מאור חולק עלי ונחכה לפגישה עם מכבי חיפה שאני מאמין שתגיע בקרוב. גם מכבי תל אביב תפנה אלינו".


"אני רוצה לעשות סדר", המשיך בוזגלו האב, "כשדיברנו בינואר עם לא מעט קבוצות זה לא הסתדר. כרגע מאור חייב לסיים בבאר שבע ומחודש מאי יגיעו הרבה הצעות. ההחלטה לא פשוטה וההחלטה שתתקבל היא מאוד משמעותית בגיל 29. זה גם עניין של כסף, אני יודע מה אני רוצה בשביל מאור. אבל לפני הכסף יש עוד דברים".



על יעקב שחר: "רק בתקשורת עשו בזמנו עניין מהריב בינינו. אני לא מסתכסך עם אף אחד".


מאור בוזגלו. מעדיף לצאת לחו
 

על הפועל באר שבע: "היום ברגע שאתה אומר למועדון כן אז הכל בסדר, יש מקומות שהם אומרים גם לא וזה מתקבל כמריבה. יש כ"כ הרבה מסביב לסכומים ולהצהרות, ואני מתעסק בדברים החשובים. אין לי מושג מאיפה עלה העניין עם באר שבע ולא אכפת לי אם הם יפנו". 

על מכבי תל אביב: "אין לי בעיה שמאור יתמודד עם סגלים טובים ואיכותיים כי אני סומך עליו. גם אם מאור עולה מהספסל זה בסדר כי הוא מציג יכולת טובה. אין שום בעיה ששחקן שהוא לא בכושר שלא יעלה בהרכב, אבל שחקן שנמצא בכושר מתאים זה לא הגיוני שלא יפתח". 
 

על נבחרת ישראל: "אני לא צריך להגיד לך שבמשך ארבעים שנה אנחנו מדשדשים ואולי דוגמא כמו מאור זו אחת הסיבות. זה פספוס ענק של המדינה ששחקן כמוהו לא קיבל הזדמנות רצינית כמו שצריך בנבחרת. בשבילי מאור בוזגלו טוב יותר ממסי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי