פרסום ראשון: מכבי חיפה פנתה רשמית לגיא מלמד

מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

חלוץ מכבי פתח תקווה מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה ולירוקים אפשרות לצרפו עבור 300 אלף יורו בלבד. גם יובל שפונגין נמנה בין רשימת המועמדים

(גודל טקסט)

במכבי חיפה החלו לאחרונה להאיץ את התכניות לקראת העונה הבאה, לאור העובדה שהקבוצה כבר חמש נקודות הפרש מהמקום הרביעי, שעשוי להקנות כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

ראשי המועדון מקווים שכבר בקרוב תתקבל החלטה על מינוי של מנהל מקצועי חדש שיחליף את תור כריסטיאן קרלסן. במועדון מאמינים שכבר בשבועות הקרובים תתקבל ההחלטה בנושא והמנהל המקצועי יצטרף למאמן גיא לוזון בחיפוש אחר שחקני רכש לעונה הבאה. בין השאר יקבלו אותו מנהל מקצועי ולוזון החלטה לגבי השחקנים הזרים.


 

בשלב זה נראה כי הבלם מארק ואליינטה, הקשר אניס אלושי והחלוץ פיטים אזמי יעזבו את הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה לגבי הבלם הולמאר איולפסון והקשר קאמיל ואצק, שכזכור מבוקש בסלאביה פראג.

לספורט1 נודע כי פנייה רשמית כבר נעשתה לגיא מלמד, חלוץ מכבי פתח תקווה שבחוזהו הקיים סעיף שחרור על סך 300 אלף יורו, סכום שהירוקים מוכנים לשלם ולמעשה הסכמת השחקן וסיכום תנאיו הינו המכשול היחיד להשלמת העסקה. למלמד חוזה לעונה נוספת במכבי פתח תקווה והעונה הוא הבקיע שמונה שערי ליגה ושלושה נוספים בגביע. יש לציין כי מכבי פתח תקווה הכחישה בתוקף את הידיעה.


הוא החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא והיה מלך השערים של הקבוצה בעונת 2010/2011 עם 14 כיבושים. בקיץ 2013 החלוץ חתם במכבי פתח תקווה וכעבור זמן קצר הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, כשנכנס כמחליף מול הפועל רעננה. תחילה הוא התקשה להשתלב והושאל למכבי הרצליה מהליגה הלאומית, במדיה כבש שישה שערים ב-15 משחקי ליגה. לקראת עונת 2014/15 מלמד שב למכבי פתח תקווה וקיבע את מעמדו כשחקן הרכב. בשלוש השנים האחרונות החלוץ כבש 18 שערי ליגה ב-56 הופעות בהרכב הפותח.



מלמד. למכבי פ"ת אין אפשרות להתנגד לעסקה (ערן לוף)

במקביל ממשיכים ראשי הירוקים בשיחות עם המגן האוסטרי פלוריאן קליין במטרה לשכנעו להגיע לכרמל. הקשר מאור בוזגלו טרם קיבל הצעה רשמית מחיפה, אך הירוקים מתכוונים להיפגש עם אביו של השחקן בקרוב. גם שמו של מגן מכבי תל אביב יובל שפונגין עלה כמועמד להגיע כמחליפו של קליין. 

בנוסף לכל, החלוץ ניקיטה רוקאביציה עבר אתמול בדיקת אולטרסאונד שיצאה תקינה. החלוץ כידוע סבל מפציעה בשריר התאומים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי