שכטר בטוח לקראת מכבי ת"א: אין סיבה שלא נשיג תוצאה טובה

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים נשמע בטוח לקראת המשחק מול הצהובים בשבת: "כבר עשינו להם חיים קשים", מימר: "לא מחפשים נקמה"

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד להפועל באר שבע במחזור האחרון, תפגוש בית"ר ירושלים בשבת את מכבי תל אביב כשהיא יודעת שניצחון יכול לעלות אותה למקום השלישי בטבלה, בעוד שהפסד עשוי להוריד אותה למקום החמישי. המאמן שרון מימר והחלוץ איתי שכטר דיברו היום (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן.


מימר פתח: "כל המשחקים יעזרו לנו להשיג את המטרה והיא להגיע לאירופה. אנחנו לא חושבים על נקמה, זה לא יעזור לנו להחזיר את הגביע. אנחנו יכולים לשחק בכמה מערכים, יכול להיות שנשנה מול מכבי תל אביב".





הסגל
: "יש לנו 16 שחקנים שמתלבשים, חלק יותר טובים וחלק פחות. אנחנו משתמשים בכולם. טבעי שיש עייפות, אבל ניתן את כל מה שנשאר בחודש עד לסיום העונה".

 

על אריק סאבו: "קורה שגם יש משחקים פחות טובים. הוא מנסה לעשות את הכי טוב שהוא יכול ולפעמים זה פחות הולך".

 

העתיד: "אני מרוכז במשימות של הקבוצה וזה לא מעסיק אותי. כשיגיע הזמן אשב עם אלי טביב ונדבר".

 

המשכיות בסגל: "אני שמח שהיו שיחות עם איינבינדר ורואדה. הבנתי שיש רצון טוב ואני מקווה שימשיכו".


דן איינבינדר. החברים רוצים שיישאר


איתי שכטר הוסיף: "הגיע לנו במשחק האחרון פנדל ברור וזה כואב. ראו בבירור והיו צריכים להביא לנו את הכבוד שמגיע לנו. זה מפריע לי יותר מהשריקות שלא נותנים לי".

 

עייפות: "בכל קבוצה צריכים לפחות שלושה חלוצים, אבל הדברים לא הסתדרו ולא הצליחו להביא חלוצים. למרות זאת, אני נותן את הכל. אסור לשכוח שהתחלנו את העונה ביוני, אבל נותרו שישה משחקים וכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע".

 

המטרות: "אנחנו בעונה מצוינת והמועדון במצב טוב, אני מקווה שנשיג את המטרות שלנו. אין ירידת מתח, כולם רוצים להגיע לאירופה".

 

על איינבינדר: "דן עושה עונה נהדרת והוא מאוד חשוב לנו מקצועית ומנטלית. אני מקווה שהוא יגיע להבנות עם אלי טביב ויישאר. מכבי חיפה זה מועדון גדול, אבל אני מקווה שהשחקנים האיכותיים יישארו איתי בבית"ר. גם רואדה זה נכס גדול למועדון".

 

המשחק מול מכבי ת"א: "זה משחק סופר חשוב עבורנו. עשינו להם חיים קשים במשחקים האחרונים. צריך להמשיך ביכולת שלנו ולהתרכז בדברים הקטנים ואין סיבה שלא נשיג תוצאה טובה מולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי