קלוז' הרומנית מתעניינת באובידיו הובאן

אובידיו הובאן. האוהדים נאבקים עליו
אובידיו הובאן. האוהדים נאבקים עליו | צילום: דני מרון

הארכת החוזה של ראדי וההתעניינות באיינבינדר סוללות את דרכו של הקשר מחוץ לטרנר. עשוי לחזור לשחק במולדתו

(גודל טקסט)
 הארכת חוזהו של מהראן ראדי, והדיווחים העקשניים על חיזוריה הנמרצים של הפועל באר שבע אחרי דן איינבינדר הפילו לאובידיו הובאן את האסימון. רוב העמדות בקישור האחורי הבאר שבעי יהיו תפוסות בעונה הבאה וכנראה שתם חלקו בטקס.

למרות שהיה רוצה להמשיך בבירת הנגב, יהיה על הקשר הרומני לחפש בית חדש ודומה שהחיפושים לא יהיו קשים במיוחד. צ'.פ.ר. קלוז', מהליגה הרומנית הראשונה, היא אחת האופציות עבור הובאן ביום שאחרי טרנר.


 



 

כבר לפני שבועיים הבין הובאן לאיזה כיוון נושבת הרוח. מאוכזב מכך שלא סופרים אותו בטרנר לקראת העונה הבאה, נתן הרומני לסוכניו אור ירוק לבחון את ההצעות שהופנו אליו. בסביבתו הקרובה לא אהבו את הפרשנות ולפיה החתמת ראדי סללה את דרכו אל מחוץ לקבוצתו הנוכחית, אבל יהיה מעניין אם דווקא צ'.פ.ר. קלוז' תזכה בשירותיו. צ'.פ.ר. (צ'ה-פה-רה) , אגב, הם ראשי התיבות של "מסילות הברזל הרומניות". עוד על הפרק: קבוצה מסין וקבוצה מהליגה בקטאר.

"אנחנו לא מודאגים, לא תהיה באר שבע, אז יהיו קבוצות אחרות", אמר מקורב לקשר הרומני. "יש מספיק מועדונים באירופה שמכירים אותו. יש לו ביקוש בליגת העל ברומניה, חבריו בנבחרת רומניה שמשחקים בליגה הבלגית המליצו עליו בקבוצותיהם. בארץ יש לפחות שתי קבוצות שגיששו לגביו".  

התאקלמותו של הובאן בבירת הנגב הייתה מהירה. קשריו המיוחדים עם בנצי בלומנפלד ז"ל, האוהד המיתולוגי, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים, זירזו את הליכי קליטתו בישראל. ילדיו לומדים במוסדות חינוך בבאר שבע ובנו משחק בקבוצת הילדים של המועדון.




הובאן והחולצה לזכר בנצי בלומנפלד (דני מרון)

עד היום הובאן לא נפרד מהחולצה שעליה מתנוססת תמונתו של בנצי, ולאחר שערו האדיר מול מכבי חיפה הניף אותה לעיני הקהל כשדמעות בעיניו.  הקהל המקומי יודע להעריך את תרומתו של הרומני הבינלאומי, ויש כאלה שעדיין מאמינים שאפשר להמציא אותו מחדש.

"שחקן כמו הובאן הוא נכס למועדון", אומר אלי עמר, אוהד ותיק של האלופה. "ממושמע טקטית, יכול לשחק בכמה תפקידים. אילו היו מתייעצים איתי הייתי ממליץ לאלונה למנות אותו לתפקיד מקצועי במחלקת הנוער או לסקאוט. עם הקשרים שיש לו הוא יוכל לחפש בשבילנו כישרונות ברומניה. חוץ מזה מדובר במניה בטוחה בחדר ההלבשה. נשמה של בנאדם, אי אפשר שלא לאהוב אותו. אז מה אם בקיץ הוא יהיה בן 35?  במושגים של היום 35 זה ה-25 החדש".  

   

המשחק בסכנין (שבת, 20:15 שידור ישיר בספורטHD1) הוא הראשון מתוך שלושה משחקי חוץ רצופים שבהם צפויים אוהדי הפועל באר שבע להרחיק לכת בכל הקשור לצעידתם האינטנסיבית אחרי קבוצתם.

האתר של "עמה יעמיק" בדק ומצא כי המרחק שיעברו האוהדים שיתעקשו לנסוע לסכנין (מחר), לאצטדיון סמי עופר (ביום שלישי הקרוב) ולמשחק העונה בנתניה (בשבת הבאה) מתקרב ל-1200 קילומטרים – 2 קילומטרים פחות מנסיעה לבגדד ו-110 ק"מ פחות מנסיעה הלוך ושוב לפירמידות במצרים.  



לאלישע יש סיבה לדאוג? (טוויטר)

 

ולעניין אחר: הדיון בנוגע לאפשרות שנבחרת ישראל תהיה תחנתו הבאה של ברק בכר צבר תאוצה ביממה האחרונה. הנושא עלה לכותרות במקביל לגיוסו של בכר לשירות מילואים במסגרת פרויקט חינוכי עם בני נוער, ועל רקע הצגת תמונתו בחשבון הטוויטר שלו לצדו של קצין בכיר בצה"ל. השלמת השירות הצבאי תסיר מדרכו של מאמן האלופה את המכשול העיקרי בדרך למשרה האופציונאלית, אם וכאשר הנושא יהיה אקטואלי.

אך אם אלישע לוי מודאג בנוגע למשרתו, הוא מוזמן לעיין בהתייחסותו של גיל לבנוני, דובר הפועל באר שבע, לגבי הנדון. "כל התיאוריה נחמדה חוץ מזה שהוא (בכר) חתום בבאר שבע לעוד שלוש שנים", צייץ לבנוני בטוויטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי