שהר סופסל בגלל צהובים, הקהל רוצה שבוזגלו ימשיך

שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

הפועל באר שבע עשויה להניף את צלחת האליפות בפעם השנייה ברציפות כבר בשבת מול מכבי ת"א. צדק: "נוסעים לחיפה כדי לקחת את הנקודות"

(גודל טקסט)
 צלחת האליפות ממתינה לאליניב ברדה, והוא יניף אותה בקרוב, אולי כבר בשבת הבאה בסיום המשחק מול מכבי תל אביב בנתניה. שני מחזורים ברציפות שבאר שבע נהנית משעריו המכריעים – ביום שני הוא כבש מול בית"ר ירושלים, אתמול השווה בדקה קריטית נגד סכנין. זו השנה שנייה ברציפות שהקפטן הוותיק מטביע חותם על התואר, כמו מאיר ברד ואליהו עופר שעשו את זה ארבעים שנה לפניו. 

 
 

תתפלאו, אבל אפילו שועל קרבות ותיק כמוהו מאבד לפעמים את הראש, כך קרה בפתיחת המחצית השנייה עם יציאתו מחדר ההלבשה כשלגופו חולצתו של מאור בוזגלו. בעודו מחלק הוראות לחבריו העירו לו ש"יש שני בוזגלו על המגרש". השריקה לפתיחת המחצית השנייה התעכבה עד שילבש את החולצה המתאימה, ובסיום התברר שבוזגלו האורגינלי צירף עוד בישול לאוסף.


 



ברדה התעורר בדיוק בזמן הנכון, אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, והרוויח ביושר את החוזה המתגבש לעונה הבאה. ברק בכר כבר הודיע שברדה ימשיך, ועכשיו מחכים לפגישה בין הצדדים שתתרגם את ההבנות העקרוניות להסכם חתום.


ברדה. התעורר בדיוק בזמן (אודי ציטיאט)

בדרך להשגת הניצחון השמיני ברציפות ולהגדלת הפער ממכבי תל אביב לכדי 8 נקודות, רשם מהראן ראדי את שערו השמיני העונה והשני ברציפות. נגד בית"ר ירושלים, במחזור הקודם, ראדי חגג כמו גדול. הפעם הוא ויתר על החגיגות מתוך כבוד לסכנין שבה שיחק בעונת 2012-2011.

 

אוהדי באר שבע היו רוצים לראות את בוזגלו ממשיך בשורות האלופה גם בעונה הבאה, כך התברר מניתוח תוצאות סקר שיזם ארגון האוהדים "וסרמיליה" – מתוך כ-750 משתתפים, 565 הצביעו בעד המשך ההתקשרות עם השחקן. עם זאת, במועדון נערכים לעזיבתו של השחקן ומחפשים לו חלופות.



בוזגלו. האוהדים רוצים שהוא יישאר (אודי ציטיאט)
 

ההחלטה להושיב את בן שהר על הספסל נועדה לשמור עליו מפני ספיגת צהוב חמישי שהיה מונע ממנו להשתתף במשחק העונה (או משחק האליפות?) נגד מכבי בשבת הבאה. מוחמד גאדיר קיבל דקות משחק לראשונה מאז ניצל בנס בהתהפכות מכוניתו.

 

התייצבותו של החלק האחורי היא אחת הסיבות לדהירה המטורפת של באר שבע לתואר האליפות. שיר צדק, אחד ממעוזי ההגנה, הפגין זהירות יתרה גם בעמדת הראיונות. לאחר הניצחון בדוחא הוא התקשה להתגבר על הקלישאות: "כל ניצחון הוא צעד משמעותי בדרך למטרה. נשארו עוד חמישה משחקים, שזה טיפה ארוך, ונתמקד במשחק הקרוב בלבד, נגד מכבי חיפה. זה מה שהנחה אותנו עד עכשיו וזה מה שצריך להנחות אותנו בטווח המידי. ברור שאנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים. מעכשיו כל משחק הוא קריטי".

 

בהתייחסו לעובדה שבאר שבע טרם הכניעה את מכבי חיפה בסמי עופר, הוסיף צדק: "כל משחק הוא אתגר מבחינתנו, ולכל משחק נרצה לבוא הכי מוכנים, גם אם זו מכבי חיפה או אינטר מילאנו. באר שבע תבוא לשחק כדורגל בסמי עופר ותבוא לקחת שם את הנקודות. הפיקנטריה שמסביב לא מעסיקה אותנו".

 
קרובים מאוד לצלחת. ב"ש חוגגת בדוחא (אודי ציטיאט)
 

ברמה האישית צדק ממשיך לנפק קבלות. רבים רואים בו את השחקן הכי יציב העונה בכדורגל הישראלי ומועמד טבעי לתואר כדורגלן העונה. "הכותרות מסביב לא מעניינות אותי", אמר צדק, "מה שכן, כל הזמן אני רוצה להתקדם ולהשתפר, אני מקריב המון, גם מבחינת חיי המשפחה וגם מבחינה פיזית. לא קל לבוא כל שבוע, לפעמים פעמיים בשבוע, ולהיות מרוכז ומפוקס. אבל אין תלונות. בשביל זה אני מרוויח כסף במועדון".

 

מדוחא חזרה האלופה לבית המלון באזור חיפה שבו התארחה בסוף השבוע, ובמתקני אימונים שבקרבתו תשלים את הכנותיה לקראת המשחק ביום שלישי. הקבוצה תתייצב ביום רביעי הקרוב בבית הדין בעקבות אבוקה ורימון עשן שהדליקו האוהדים בסכנין אמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי