הנהלת בית"ר תמשיך להיאבק בקיצוניים ביציע המזרחי

ביתר ירושלים
ביתר ירושלים | צילום: דני מרון

בירושלים מבהירים כי העובדה ש"הקהל השפוי" תורם את קולו במאבק, מעודדת אותם להמשיך ולהילחם בגזענות. איינבינדר: "בלי האוהדים לא נסיים במקום השלישי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
משחק די "משוגע" קיבלנו אתמול (שבת) בטדי, מכל הבחינות, בסיומו בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1. משחק קצבי, עם מצבים מצד לצד, בו אמנם האורחים אולי שלטו, אבל דווקא המקומיים כמעט והשלימו את המהפך שהיה מעלה אותם למקום השלישי רגע לפני המפגש מול מכבי פתח תקווה ברביעי ומכבי חיפה בשבת, יריבותיה העיקריות על המקום השלישי.


בבירה הודו שחלוקת הנקודות הייתה שווה והוגנת ועסקו גם באשר התרחש בשולי המשחק, שם החל מאבק בין מחנות האוהדים של בית"ר – הקהל "השפוי" שתומך במאבקו של הבעלים אלי טביב בגזענות ואף קורא להוציא מהיציע את חבריהם הסוררים, שממשיכים באותם שירים גזעניים ו/או בעלי רקע בעייתי. הקולות של שני הצדדים היו רמים יותר לנוכח הוצאת בימת העידוד מהיציע המזרחי על ידי הנהלת הקבוצה,  כצעד נגד הקריאות הגזעניות.



בקבוצה לא מתכוונים להרפות מהמאבק וטוענים שהמהפך יגיע עם במזרחי ימשיכו לצאת נגד אותן קריאות, כפי שכבר קורה. דן איינבינדר לקח הפוגה מכל ענייני המשא ומתן (סאגה שמתחרה ב"סאגת יוסי אבוקסיס לאן?") ושלח מסר לקהל: "ביום רביעי זה משחק עונה עבורנו. אנחנו צריכים את כל הקהל איתנו. בלעדיהם לא נצליח לעשות את זה". 




איינבינדר גולש לכדור. היכן הוא בעונה הבאה? (דני מרון)

 

ובחזרה למישור המקצועי, בשבועות האחרונים שרון מימר אימץ "שפן" חדש להעלות מהספסל – אבישי כהן (21). כהן, רשם שלוש הופעות ליגה בלבד העונה, שתיים מהן בשבועות האחרונים מול בני סכנין (נכנס בדקה ה-65) ואתמול מול סגנית האלופה (68).  בשני המקרים החליף את איתי שכטר כדי לתת למלך השערים של הקבוצה (11 שערי ליגה) קצת זמן לנשום. כהן, חובש כיפה שמגיע ברגל למשחקים בשבת, נוסה גם בעבר בתור מגן, אבל במהות שלו מדובר בשחקן התקפה.  במשחקים שנכנס הוא זוכה לעדיפות על חשבון שם נוצץ כמו ישראל זגורי או יעקב בריהון. "הוא ילד טוב עם אישיות טובה שיכול להתקדם. הוא שחקן מהיר שעובד קשה על המגרש", אמרו בקבוצה. כמה הקהל הבית"רי ישמח שעוד שחקן בית שיהפוך למשמעותי אחרי דוד קלטינס. 



 

באשר לאלי טביב, בצד המאבק בגזענות הבעלים צריך להחליט מי ייקח את זכויות הניהול בעונה הבאה. בימים האחרונים עולה שמו של אלי אוחנה, הסמל הגדול ביותר של בית"ר יחד עם אורי מלמיליאן, כמי שישמש כנציג הבעלים. בעוד בקבוצה מכחישים שיש סיכום, טביב, חבר קרוב של אוחנה שנים רבות, מודה שהשניים דיברו על האפשרות הזו וכי הוא תמיד רצה לראות אותו בקבוצה. אין ספק שהשלמת המהלך עשויה לקרב את הקהל לקבוצה, שכאמור חלקו נמצא במחלוקת עמוקה עם ראשי המועדון. 


משטרת ישראל הודיעה הבוקר כי שלושה אוהדים עוכבו לחקירה בחשד להדלקת אבוקה וכי בסיום המשחק דווח על חלון אוטובוס שנופץ ככל הנראה על ידי מספר צעירים וכעת נפתחה חקירה בניסיון לאיתור החשודים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי