חיים סילבס התחיל לעבוד: ז'אורז'יניו יגיע לקריית שמונה?

במומ גם עם קבוצות מחול. ז'אורז'יניו
במומ גם עם קבוצות מחול. ז'אורז'יניו | צילום: אסף קליגר

המאמן המיועד של איזי שרצקי התחיל לעבוד מאחרוי הקלעים ומעוניין בקשר סכנין בחלק מהמהפכה שהוא מתכנן בסגל. קשטן: "ידעתי שהצעירים יהיו נאיביים"

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה מחכים כבר לסיום העונה. הקבוצה ספגה אתמול הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים אך במועדון בכל זאת מרוצים משילוב השחקנים הצעירים, שחלקם צפויים להישאר בקבוצה בעונה הבאה.

במהלך השבוע צפויה קריית שמונה להודיע על מינויו הרשמי של המאמן חיים סילבס. המאמן החדש צפוי לערוך מהפכה גדולה ובין השאר יעזבו את הקבוצה המגינים אורן ביטון ועודד אלקיים, כמו גם הקשרים עומר צלישר ואופיר קריאף והקפטן אחמד עאבד. בגזרת הזרים צפויים להישאר הקשר דידייה ברוסו והחלוץ מאוריסיו כאשר ישנה התלבטות לגבי ג'ייקוב נג'וקו.

 


בינתיים הקבוצה החתימה את המגן הסרבי מילוש ראדויביץ' ומיד לאחר מינויו של סילבס יאיצו בקבוצה החתמת שחקנים נוספים לפי הרשימה שהמאמן החדש כבר העביר להנהלה. סילבס מעוניין להחתים קשר ישראלי בכיר או לחילופין את הכוכב הברזילאי של סכנין ז'אורז'יניו. "קריית שמונה תהיה בעונה הבאה קבוצה איכותית עם תקציב גבוה במטרה להפוך לקבוצה משמעותית בצמרת הגבוהה" אמרו במועדון.



חיים סילבס. עובד מאחורי הקלעים

 

במשחק מול הפועל רעננה התאכזבו מהשער שספגו בתוספת הזמן. בקבוצה הסבירו את ההפסד כנאיביות מצד השחקנים הצעירים של הקבוצה. המאמן תומר קשטן אמר בסיום: "כאשר החלטתי לשתף שחקנים צעירים ידעתי שאקבל מצד אחד יותר מחויבות אבל מצד שני גם נאיביות ולצערי זה מה שקרה כאן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי