אבידור: ידעתי שלא נהיה שק חבטות בפלייאוף העליון

אבידור
אבידור | צילום: אריאל שלום

בסכנין מאוכזבים מההפסד לבאר שבע ובעיקר מהמחצית השנייה. בקבוצה ינסו להכשיר את ז'אורזיניו למכבי ת"א, גם סיראז' נסאר סובב את הברך ובספק למשחק

(גודל טקסט)
"יכולנו לצאת הרבה יותר מהמשחק הזה", כך אמרו בבני סכנין בבוקר שלאחר ההפסד הביתי להפועל באר שבע בתוצאה 3:1.


במועדון בעיקר התאכזבו מהשבירה המהירה של שחקני הקבוצה בתחילת המחצית השנייה. "אין ספק ששער השיוויון של ברדה פגע בביטחון שלנו", הודה המאמן יוסי אבוקסיס והוסיף: "למרות שבאר שבע הרבה יותר עדיפה מאיתנו ועם סגל שחקנים נהדר שאתה אף פעם לא יודע מאיפה תבוא הצרה". בסכנין הודו כי המחצית הראשונה הלכה לפי התכניות כאשר המערך הטקטי חיסל לחלוטין את ההתקפות של באר שבע, אך נפילה בתחילת המחצית השנייה גרמה להפסד.


כובש השער לסכנין, יובל אבידור אמר בסיום: "כואב להפסיד למרות שבאר שבע הרבה יותר טובה מאיתנו ואנחנו עוד בהרכב חסר. אנחנו משחקים מצוין בפלייאוף ותמיד ידעתי שלא נהיה שק חבטות. נמשיך לעבוד קשה וננסה לסיים את העונה עם מקום באירופה".


בקבוצה כבר מסתכלים על המשחק ביום שלישי מול מכבי תל אביב. במועדון ייעשו מאמצים להכשיר את החלוץ הברזילאי ז'אורזיניו. השחקן ינסה להתאמן היום ולאחר האימון תתקבל החלטה לגביו. גם הקשר סיראז' נסאר נותר אתמול מחוץ לסגל לאחר שסובב את ברכו באימון המסכם לפני באר שבע והיום תתברר חומרת פציעתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי