מוחמד גאדיר לא מרוצה בב"ש, אנשי סכנין שוחחו איתו

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

האקס הוא השם החם על הכוונת של הקבוצה מהמגזר. תאמבי יחזור לקישור מול מכבי ת"א. אבוקסיס: "מאוכזב מהקהל"

(גודל טקסט)
בני סכנין כבר חושבת על העונה הבאה ופרט לשאלה לגבי עתידו של המאמן יוסי אבוקסיס, בהנהלה רוצים להביא שחקן התקפה משמעותי על חשבונו של ז'ורזיניו, שמסיים את חוזהו וצפוי לעזוב. השם החם ביותר הוא מוחמד גאדיר. החלוץ אינו מרוצה ממעמדו בבאר שבע ולא מן הנמנע כי יבקש לעזוב בקיץ הקרוב ואז תפעל הקבוצה מהמגזר במלוא המרץ להחזירו לשורותיה. לספורט 1 נודע כי אנשי סכנין שוחחו עם החלוץ בשבת לאחר המשחק בין הקבוצות וגיששו לגבי רצונו של גדיר לשוב בעונה הבאה.


בתוך כך, שלושה ימים לאחר ההפסד הביתי להפועל באר שבע, לבני סכנין מצפה יריבה לא פחות קשה בדמות מכבי תל אביב (שלישי, 19:45, ישיר בספורט1). למרות ההפסד, המאמן יוסי אבוקסיס שיבח את השחקנים על העמידה הטקטית במחצית הראשונה וטען כי אם לא שער השוויון המהיר של אליניב ברדה, התוצאה יכולה הייתה להיות אחרת. 


יוסי אבוקסיס, שטרם גיבש החלטה לגבי המשך דרכו, אמר לקראת מכבי תל אביב: "המשחקים מול הגדולות קשים, אנחנו פותחים את הסיבוב השני של הפלייאוף ומקווים לתוצאות טובות. אנחנו בלחץ של משחקים בסגל קצר ולא איבדנו סיכוי לאירופה. בשבת אני מקווה לקבל חלק מהשחקנים כדי שיהיו לנו עוד אופציות. הקרב על המקום השלישי והרביעי פתוח, אנחנו לא מוותרים ונילחם כל עוד יש לנו סיכוי. התאכזבנו שלא הגיע קהל אחרי הניצחון בסמי עופר. שאלתי למה הקהל לא הגיע ולא קיבלתי תשובה. לא בכל שנה סכנין מתמודדת על אירופה בשלבים כאלה. ציפיתי ליותר מהקהל, אבל זה מה יש".



בנוסף, המאמן מתלבט בין שני מערכים: מערך עם שלושה בלמים בדומה למשחק מול באר שבע או מערך עם שני בלמים ושלושה קשרים אחוריים. נראה כי המערך האחרון יהיה זה שיפתח במשחק כאשר סגס תאמבי שפתח מול באר שבע כבלם, יחזור לקישור.



ביקורת נגד הקהל. יוסי אבוקסיס (ערן לוף)


מי שימשיכו להיעדר מהסגל הם הקשר סיראז' נסאר שטרם חזר לאימונים והחלוץ ז'ורז'יניו שעדיין עורך אימוני ריצה בלבד. גם הבלם אברהם פאס לא יעמוד לרשותו של המאמן
.


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ניר לקס, רמזי ספורי, פיראס מוגרבי, יובל אבידור
.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי