קאניוק לא תורגל בהרכב לקראת בית"ר ירושלים, סגל חסר למכבי פ"ת

קאניוק
קאניוק | ארכיון פרטי

מלך השערים עשוי לפתוח על הספסל מול בית"ר ירושלים (שלישי, 19:45, ספורט1), התקדמות נוספת עם עודד אלקיים

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה השלימו את ההכנות למה שמצטייר כקרב על עונה שלמה במאבק ישיר על המקום השלישי מול בית"ר ירושלים (רביעי, 19:45, ספורט1). 


בדומה להרכב שתרגל אתמול, קובי רפואה יספסל לראשונה העונה את גידי קאניוק ויעלה במערך של שלושה בלמים כאשר עומר דנינו הועדף לבסוף על חשבונו של חגי גולדנברג. דור אלו, סובל מכאבים עזים אף בקבוצה מופעל עליו לחץ לפתוח. במידה ואלו לא יהיה כשיר, גולדנברג יפתח במקומו. צחי גיגי ואורי מגבו ייעדרו מהסגל כשאליהם יתווספו לירוי צעירי ורומאריו פירס המוצהבים.



 

 "כולנו יודעים מה המשמעות של המשחק הזה עבורנו. אפילו 0:0 לא יפה במיוחד שיעצור את הסחף, יעזור לנו", אמרו במועדון. במקביל, התקיימה פגישה עם שחקן עירוני קריית שמונה עם עודד אלקיים במהלכה חלה התקדמות נוספת והשחקן צפוי להצטרף בקיץ ולתפוס את מקומו של דור אלו. 

הנהלת הקבוצה יצאה במבצע חסר תקדים על-מנת שכמה שיותר אוהדים יגיעו למשחק החשוב בטדי: כרטיס והסעה למשחק במחיר מצחיק של כ-20 שקלים בלבד.


מלמד
מלמד, יפתח בחוד (עדי אבישי)


הרכב משוער: דני עמוס, דור אלו (חגי גולדנברג), עומר דנינו, קרלוס קוויאר, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, אייטור מונרוי,נ נאד אדאמוביץ', מנור סולומון, לידור כהן וגיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי