לוזון יפתח עם ואצק, עדיין בונה עליו לעונה הבאה

קמיל ואצק עם יובל אבידור
קמיל ואצק עם יובל אבידור | צילום: ערן לוף

לוזון ייתן לקשר הצ'כי לפתוח מול בית"ר. קגלמאכר: "לא מצטער שהעדפתי את הירוקים על באר שבע"

(גודל טקסט)
 קמיל ואצק עשוי לפתוח בשבת (20:10, שידור ישיר בספורטHD1) בטדי מול בית"ר ירושלים למרות הירידה ביכולתו. המאמן גיא לוזון מאמין שהקשר הצ'כי יכול בסיטואציה מסוימת לתרום גם בעונה הבאה ובשלב זה לפחות הוא לא אמור לעזוב בקיץ. לוזון צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת המשחק מול הפועל באר שבע בעיקר בגלל העומס (שלושה משחקים בשבוע).



 

במועדון ממשיכים לגונן על החלוץ אלירן עטר שהמשיך לספוג קללות בתקופה האחרונה ולראשונה גם הוציא תגובה מסודרת בעניינו. "כל מי שמקלל את עטר עדיף שיחשוב עם עצמו איפה חיפה הייתה העוה בלעדיו", אמר שחקן בקבוצה.


 

"ברור לנו שרק ניצחון על בית"ר יותיר אותנו בתמונת המאבק על כרטיס לליגה האירופית", אמר גארי קגלמאכר, "נכון שניצחנו את כבר פעמיים העונה, גם בטדי, אבל עדיין מדובר במשחק קשה. לכאורך כל העונה סבלנו מחוסר יציבות. אבל נותרו עוד ארבעה משחקים כך שנעשה את המיטב כדי לסיים את העונה כמו שצריך".



 

המגן האורוגוואי חשף כי בקיץ העדיף את ההצעה של מכבי חיפה על הצעה מהפועל באר שבע: "אני לא מתחרט כי רציתי להגיע לפה. אני שמח להיות במכבי חיפה וארצה להישאר פה גם בעונה הבאה. אני לא רוצה להחליף קבוצה כל שנה".


קאגלמכר. מאחל לחיפה שתתקדם כמו מונאקו
 


על הירידה בכושרו לאחרונה
:  "אני מביא את המקסימום בכל משחק. לפעמים זה עובד ולפעמים לא. אנחנו לקראת סיום העונה והשחקנים מעט עייפים ולכן כקבוצה אנחנו פחות טובים".


על התפקיד אותו הוא מעדיף במגרש, מגן ימני או בלם: "שיחקתי גם בעבר בשני התפקידים וטוב לי בשניהם. העונה המאמן מעדיף אותי כמגן".


על העונה של הירוקים: "עברנו עונה לא טובה עם הרבה עליות וירידות. מכבי חיפה חייבת לסיים גבוה יותר ממקום חמישי-שישי. מצד שני שיחקתי בעבר במונאקו שהייתה בליגה השנייה ועברה תהליך ותראו לאן הם הגיעו. אולי אנחנו נעבור תהליך דומה ונתקדם למקום הראוי לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי