לקראת משחק העונה: התלבטות בין ברדה לשהר

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

בכר עדיין לא החליט לגבי ההרכב והמערך של הפועל ב"ש לפני מכבי ת"א מחר (21:00), במה שעשוי להיות משחק האליפות

(גודל טקסט)

מוקדם מהצפוי עשויה הפועל באר שבע להבטיח לעצמה את תואר האליפות בפעם השנייה ברציפות. ללהקה של ברק בכר יספיק מחר(שבת, 21:00) 0:1 סולידי מול מכבי תל אביב כדי לסמן "וי" ענק על העונה הנוכחית ולפתוח בהכנות לקראת העונה הבאה.

באימון שהתקיים היום לא גובש הרכב ראשון מובהק, וההערכה היא שהמאמן ברק בכר מתלבט בין מערך נסוג, הכולל את אובידיו הובאן כבלם מדומה, לבין הרכב בעל אופי התקפי שמשולב בו מיכאל אוחנה. זהותו של החלוץ שיוצב לצדו של טוני וואקמה תיוודע בשלב מאוחר יותר, כאשר ההתלבטות היא בין אליניב ברדה לבן שהר.


ברדה. יפתח לצדו של טוני וואקמה?

המגן השמאלי מיהאי קורהוט, שהחמיץ את הניצחון מול מכבי חיפה (0:1) בגלל מתיחה, יעבור מבחן כשירות סמוך לשריקת הפתיחה. בצוות המקצועי שאבו עידוד מיכולתו הטובה של בן תורג'מן שמילא את מקומו של ההונגרי בסמי עופר, והוא עשוי לפתוח.

מלבד ההכנות המקצועות עסקו במועדון בסוגיות הקשורות לאבטחת נתיב הנסיעה לאצטדיון בנתניה. הנושא הפך לאקטואלי בהתחשב באירוע החמור שהתרחש בביקורה הקודם של האלופה בנתניה, כשאלמונים השליכו אבנים לעבר האוטובוס שהסיע את השחקנים. שמשת האוטובוס נופצה וזכוכיות פגעו בברק בכר.  1,200 מאוהדי הפועל הקבוצה שרכשו כרטיסים בצינורות המקובלים יהיו באצטדיון בנתניה, בתקווה לחזור הביתה עם אישור רשמי להנפת צלחת האליפות בשבוע הבא. (כזכור, על פי החלטת מנהלת הליגות צלחת האליפות לא תונף מחר).


הרכב משוער:
 גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיהאי קורהוט (בן תורג'מן), ג'ון אוגו, מהראן ראדי, אובידו הובאן (מיכאל אוחנה), מאור מליקסון, טוני וואקמה, אליניב ברדה (בן שהר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי